Marianne

Jurilex is een serieus bedrijf, altijd bereikbaar en de afwikkeling is vlot en vloeiend gegaan, erg goed!

Zanete

We werden serieus genomen, en werd goed naar ons geluisterd en het voelt fijn als iemand je belangen behartigt. Ze staan 100% voor je klaar en regelen vanaf het begin tot het einde alles voor je. We werden serieus genomen, en werd goed naar ons geluisterd en het voelt fijn als iemand je belangen behartigt. Ze staan 100% voor je klaar en regelen vanaf het begin tot het einde alles voor je.
Alle stappen werden keurig per e-mail geïnformeerd . Dus kom je in zo’n situatie dat je niet weet hoe en wat dan Jurilex is de juiste adres. Vriendelijke personeel , dank jullie wel!

KoAnMa

Na mijn eerdere positieve ervaring met advocaat mr. Maarten Schikhof omtrent het afhandelen van een letselschade na een fietsongeval (destijds nog niet werkende voor Jurilex) kwam hij direct weer... Na mijn eerdere positieve ervaring met advocaat mr. Maarten Schikhof omtrent het afhandelen van een letselschade na een fietsongeval (destijds nog niet werkende voor Jurilex) kwam hij direct weer bij mij in beeld na een heftig bedrijfsongeval.

Deze letselschade is óók door hem met succes afgesloten en ik zou hem bij een ieder van harte aanbevelen zoals hij mij ook is aanbevolen bij mijn fietsongeval die door twee andere advocaatkantoren NIET konden worden opgelost

Om met de woorden van dhr. Schikhof te spreken: slachtoffers verdienen alle denkbare hulp om het leven van voor een ongeval weer mogelijk op te kunnen pakken.
Dat is wat hij voor mij (ons, want je directe naasten worden net zo getroffen als jezelf) heeft gedaan en betekend.

Ik kan er nog een heel verhaal van maken, maar het lijkt mij duidelijk dat wij zeer blij waren met zijn aanpak en uiteindelijk goed eindresultaat.

Koos

Harold

Na een aanrijding met vervelende schade heb ik met tot Jurilex gewend, zij hebben met mij de mogelijke hinder en kosten als gevolg van het letsel opgenomen en een claim bij de tegenpartij... Na een aanrijding met vervelende schade heb ik met tot Jurilex gewend, zij hebben met mij de mogelijke hinder en kosten als gevolg van het letsel opgenomen en een claim bij de tegenpartij neergelegd. Tijdens het proces hebben wij regelmatig contact gehad en ben ik prima op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Verder hebben zij mij geadviseerd in het handelen. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een nette afwikkeling van de door mij geleden schade.

H.R.

Maarten Schikhof heeft mij goed bijgestaan. Betreft mijn letsel die ik heb overgehouden na van achter te zijn aangereden terwijl ik stilstond voor een stoplicht.

Van Beers

Ik vind meneer Reiziger een hele intelligente, fijne, betrokken man. Hij heeft mij goed bijgestaan en gesteund in dit moeilijke proces. Ik ben heel eeuwig dankbaar. Ik zal hem aan iedereen aanraden.

Esmeijer

Mensen ik kan een heel lang verhaal ophangen. Dit is de nr1 hebben voor ons als de beste hun werk gedaan. Mvg familie Esmeijer

Nogmaals bedankt! Ik ben goed geholpen door de verschillende juristen. Ik voel me gehoord en ze zijn goed voor mijn belangen opgekomen. De uitleg van de procedures was ook helder.

Nogmaals bedankt!

Yvonne Ariesen

Marchena

Zeer tevreden! Ik ben goed geholpen door meneer Smith. Hij nam alles heel serieus en reageerde snel op mijn berichten. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van Letselschade.nl