Van Stienen

Maarten Schikhof heeft mij geholpen tijdens mijn herstel na een auto ongeluk waarbij ik onschuldig was. Hij is heel toegankelijk en er was altijd fijne en duidelijke communicatie tussen ons. Komt... Maarten Schikhof heeft mij geholpen tijdens mijn herstel na een auto ongeluk waarbij ik onschuldig was. Hij is heel toegankelijk en er was altijd fijne en duidelijke communicatie tussen ons. Komt graag afspraken na en zet zich in voor degene die hij bijstaat. Ik ben zeer tevreden over zijn hulp tijdens mijn herstel en ook over de afwikkeling met de tegenpartij waarbij hij een ondersteunende rol heeft gehad. Ik zou Maarten Schikhof van Jurilex zeker aanbevelen!

Ayyoub

Ik ben heel goed en professioneel geholpen door dhr J.W. Berg. Hij nam regelmatig contact op en nam altijd de tijd om alles goed uit te leggen. dhr J.W. Berg is zeer deskundig te werk gegaan en naar... Ik ben heel goed en professioneel geholpen door dhr J.W. Berg. Hij nam regelmatig contact op en nam altijd de tijd om alles goed uit te leggen. dhr J.W. Berg is zeer deskundig te werk gegaan en naar volle tevredenheid alles netjes afgerond.

Pijpstra

Prima geholpen. Door Dhr:Berg Fijne uitleg over alles wat hij deed. Met een goed resultaat. Zou dhr Berg zeker aanraden als u een letselschade heeft.

José

Ik ben prima te woord gestaan door de Hr Schikhof en alles is correct afgehandeld maar de uitbetaling duurde te lang maar dat lag aan de tegenpartij.

Metsemakers

M.Schikhof heeft mij op korte termijn snel geholpen ik ben zeer tevreden met het resultaat en de snelheid van de afhandeling.

Lavine

Ik ben super tevreden met de hulp die mij geboden is door meneer Damen! Ik wist niet waar ik moest beginnen in dit gehele proces maar meneer Damen heeft me het hele jaar goed begeleid en alles was... Ik ben super tevreden met de hulp die mij geboden is door meneer Damen! Ik wist niet waar ik moest beginnen in dit gehele proces maar meneer Damen heeft me het hele jaar goed begeleid en alles was zo dus heel erg duidelijk! Nogmaals bedankt!

Dijkstra

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen door Dhr J.P Damen, zeer deskundig te werk gegaan voor mij en naar volle tevredenheid alles netjes afgerond.

Julius

Zeer uitstekende dienst. Communicatie verliep soepel en de zaak werd vrij snel afgewikkeld met het gewenste resultaat.

M.

Ik ben heel goed en professioneel geholpen door dhr Derks. Hij nam regelmatig contact op en nam altijd de tijd om alles goed uit te leggen.