Van der Voort

Ben heel erg goed geholpen. Maarten Schikhof Heeft mij geholpen bij mijn zaak. Heel duidelijk en altijd een snelle reactie op mijn berichten. Een tevreden klant!

Anita

Zeer goed en naar tevredenheid geholpen. Snelle reacties, tot de laatste dag alle hulp gehad die er nodig was.

angelique

Ik ben aangereden op een voorrangsweg letsel gebroken enkel,hersschuding.

De Vries

Zeer zorgvuldig en snel in de communicatie. Goede hulp

Stepczynska

Na een bedrijfsongeval is mijn partner bijgestaan door Jurilex praktijk Berg (Jan Willem Berg)
De communicatie verliep zeer prettig en dhr Berg heeft ons uitstekend bijgestaan bij het verdere verloop.
Alles is binnen een paar maanden netjes afgehandeld, hier hebben wij zelf niets voor hoeven doen. Zeker een aanrader!

Uk303

Ik had een bedrijfs ongeval gehad waardoor ik tegen verschillende kosten aanliep heb een jaar lang op een vermoeiende wijze aangegeven dat mijn kosten vergoed moesten worden maar mijn ex werkgever... Ik had een bedrijfs ongeval gehad waardoor ik tegen verschillende kosten aanliep heb een jaar lang op een vermoeiende wijze aangegeven dat mijn kosten vergoed moesten worden maar mijn ex werkgever wou niets bekostigen helaas waardoor ik geneigd was om het juridisch uit te vechten.ik heb toen contact opgenomen met jurilex werd daarna verwezen naar mijn belangenbehartiger meneer J.W Berg die mij van begin tot aan het einde zeer goed heeft geholpen met zijn goede plan van aanpak wist hij de zaak. Binnen 2 maanden aftewikkelen en de rechtvaardigheid te laten doen zegevieren. overigens heeft meneer Berg mij niet alleen op juridisch vlak gesteund maar ook op emotioneel vlak hij weet heel goed hoe hij moet meeleven en meedenken hij was voor mij een onwijs grote steun waardoor ik nu met een gerust gevoel de nare gebeurtenis achter mij kan laten en mij verder kan focussen op mijn toekomst.

Jacek

Thank you sincerely for all your help. Very good contact with Mr. Maarten Schikhof, who was always helpful in my case. I can confidently recommend this company Jurilex Letselschade. Warm greetings.

Dortmans-van Zutphen

Na een auto ongeval heeft mijn behartiger me goed begeleid en geholpen met de schade

Aleid

Fantastische service. Aardige man. Alles prima geregeld.

Noortje

Super tevreden! Enorm goed en vriendelijk geholpen door Jeroen.