Cornelis De Taeye

Een goede overzichtelijke web site!

Jacqueline

Steven Driessche

Top, persoonlijke aanpak

Tom van Dessel

Schitterende service en degelijke ^producten

Rob&Judith Mooren

In een woord fantastisch

Baeyens

Snelle en correcte levering, niks op aan te merken. De aangekochte bamboe planten vallen me wel tegen, ik vind ze niet mooi en zou ze niet gekocht hebben mocht ik ze eerst in het echt gezien hebben.... Snelle en correcte levering, niks op aan te merken. De aangekochte bamboe planten vallen me wel tegen, ik vind ze niet mooi en zou ze niet gekocht hebben mocht ik ze eerst in het echt gezien hebben. Kan ook zijn dat ik ze niet goed “modelleer”.

Sarah Melis

Toen ik een vraag had m.b.t. een foto die bij LeopoldFlora online stond, kreeg ik onmiddellijk een vriendelijk antwoord terug. Eerst had ik van alle planten die ik wenste twee stuks besteld (minimum... Toen ik een vraag had m.b.t. een foto die bij LeopoldFlora online stond, kreeg ik onmiddellijk een vriendelijk antwoord terug. Eerst had ik van alle planten die ik wenste twee stuks besteld (minimum 75 euro) om eens te kijken of de kwaliteit wel oké was en het er niet TE nep uitzag. Toen deze toekwamen kon ik niet gelukkiger zijn! De kwaliteit is zeer goed, niemand ziet het verschil, ik krijg enorm veel lovende commentaren!! Hierna een grote bestelling geplaatst om mijn bloembakken mee te vullen (lavendel en buxus). Toen deze na een aantal dagen nog steeds niet geleverd waren door PostNL (het probleem zat hier, niet bij LeopoldFlora), heb ik even contact opgenomen met LeopoldFlora. Ik had onmiddellijk een mailtje terug dat ze hier achteraan gingen gaan. Een dag later was het pakket in mijn bezit. LeopoldFlora heeft dan nog even bij mij afgetoetst of ik het pakket zeker ontvangen had.
Mijn ervaringen met dit bedrijf (zowel service als kwaliteit) zijn super! Ik beveel deze zeker aan anderen aan! Pluspunt is dat ze ook nog eens UV garantie geven op hun planten! Zeker aan te raden!!!! Bedankt LeopoldFlora,

Liefs,
Sarah (België)