Van Nistelrooij

Vakkundig, netjes, top.

Jan Stoel

Koffiezetapparaat ontkalkte niet. Ik werd snel en heel professioneel geholpen. Prijs had iets lager kunnen zijn. Maar zeer tevreden.

Roel van de Sande

Hele prettige samenwerking vanaf minuut 1 vriendelijk, behulpzaam,meedekend doe volgende keer zeker weer zaken met Leo van der Steen

Bianca

Fijne service, kundig.

Kees de Waal

Klantvriendelijke medewerkers zijn ook vak- en deskundig plus prima serviceverlening

Corné van Vught

Goed bedrijf, goede uitleg en service

R. Groenland

Mee denkers en kijken eerst of het gerepareerd kan worden. Zijn er niet op om gelijk een nieuw apparaat te verkopen.Tenzij het niet anders kan. Goede, bekwame monteurs

Mark Rijpma

De 2 service bezoeken van uw medewerkers kan ik alleen maar met 5 sterren beoordelen!

Netjes, vriendelijk, kundig, en afspraak is afspraak…

Mijn complimenten!

Fam v.weert

Voor de eerste keer daar geweest en goed advies en gesprek voelde vlug vertrouwd zeer goede service . Bij het afleveren aan huis zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.zal zeker bij vrienden en... Voor de eerste keer daar geweest en goed advies en gesprek voelde vlug vertrouwd zeer goede service . Bij het afleveren aan huis zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.zal zeker bij vrienden en bekenden dit witgoed bedrijf aan prijzen.