Henderieckx

Ik heb dure proeflenzen besteld van een bepaald merk, multifocale dan nog wel... En krijg 2 oude verpakkingen die zogezegd wel hetzelfde zijn. Nergens wordt het bestelde merk biofinity vermeld. Dit... Ik heb dure proeflenzen besteld van een bepaald merk, multifocale dan nog wel... En krijg 2 oude verpakkingen die zogezegd wel hetzelfde zijn. Nergens wordt het bestelde merk biofinity vermeld. Dit vind ik geen service voor een potentiële nieuwe klant. Jammer...

Beste Mevr. Henderieckx,
Beste Mevr. Henderieckx,
Zoals telefonisch gesproken hebben wij doorgegeven dat de Comfilcon A proeflenzen dezelfde lenzen zijn als de Biofinity proeflenzen die u heeft besteld alleen in een andere verpakking dan u gewend bent. Hopelijk heeft u de volgende keer meer vertrouwen in ons.
Bedankt en tot ziens!

Zeer snelle levering !

IK weet niet precies wat maar ik iets was niet helemaal duidelijk in het betelproces. Verder duurde het lang (bijna een week) voordat ik het in huis had. Het pakje was afgegeven bij buren terwijl... IK weet niet precies wat maar ik iets was niet helemaal duidelijk in het betelproces. Verder duurde het lang (bijna een week) voordat ik het in huis had. Het pakje was afgegeven bij buren terwijl het gewoon in de brievenbus paste.
Verder vreemd dat ik velden in moet vullen zoals klantvriendelijkheid en reactiesnelheid terwijl ik daar geen ervaring mee heb.

Geachte klant,
Wij hebben vandaag uw review ontvangen, bedankt voor het invullen.
Trouwens heel raar dat het pakket bij uw buren is afgeleverd door Postnl,
terwijl het in de brievenbus...
Geachte klant,
Wij hebben vandaag uw review ontvangen, bedankt voor het invullen.
Trouwens heel raar dat het pakket bij uw buren is afgeleverd door Postnl,
terwijl het in de brievenbus past.
Ik heb even gekeken naar uw bestelgeschiedenis.
U heeft een bestelling geplaatst op maandagavond 20 juni.
De scleraal zuigers hebben wij moeten bestellen op dinsdag 21 juni, omdat deze niet meer in de voorraad waren zie ik. Dit hadden wij aan u moeten doorgeven wat niet is gebeurd. Onze excuses hiervoor.
Deze zijn op de 23ste binnen gekomen en verzonden.
Wij hebben een leverindicatie van 2-5 werkdagen.
En de invoervelden voor de review is inderdaad niet voor iedereen van toepassing
daarom kunt u ook kiezen voor n.v.t. als het goed is.
Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn.

Goede info, snelle levering

Wendy Jespers

Lenzen besteld afgelopen vrijdag maar geen emailbevestiging gekregen :-( dit vind ik een beetje vreemd ben ik opgelicht.

Geachte klant,
Wij hebben contact met u opgenomen en wat blijkt dat het bericht in uw spambox terecht is gekomen wat vaker gebeurd. U heeft uw excuses aangeboden, geen probleem kan gebeuren.
U heeft ook aangegeven dat u bang bent om opgelicht te worden en dat is te begrijpen.
Tegenwoordig zijn er zoveel malafide webshops. Maar bij LensOptiek.nl koopt u veilig online!
Hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter van dienst zijn.
LensOptiek.nl

Duidelijke website, uitstekende orderverwerking, concurrende prijzen

Dít bedrijf is goed

Ilse