Heel positief

Ik heb het product ontvangen bedankt daarvoor maar er ging na de bestelling geld van m'n rekening af en ik kreeg niet eens een bevestigingsmail of een bericht dat m'n bestelling in goede orde is... Ik heb het product ontvangen bedankt daarvoor maar er ging na de bestelling geld van m'n rekening af en ik kreeg niet eens een bevestigingsmail of een bericht dat m'n bestelling in goede orde is ontvangen.. ik maakte me zelf zorgen en dacht dat het een fake site .. ik zou tot vrijdag wachten en daarna zou ik het bedrag terugboeken, maar ik heb mijn bestelling gelukkig ontvangen. Maar een bevestiging zou wel op z'n plaats zijn

Reactie Lensoptiek:

Goedemiddag ,
Bedankt voor het plaatsen van een review.
Ik zie dat er een bevestigingsmail en een bericht over uw zending is verzonden op 25 okt.
We hebben zonet een testbericht gedaan...
Goedemiddag ,
Bedankt voor het plaatsen van een review.
We hebben zonet een testbericht gedaan en de klanten moeten ons bericht kunnen ontvangen.
Zou het niet zo kunnen zijn dat het in uw spambox is terecht gekomen?
Zie onderstaand:
25 okt. 2016 13:32:19|Bezig met verwerken
Klant is gemaild
Goedemiddag Mevr. , Uw bestelling is vandaag verzonden. Bedankt en tot ziens!
In ieder geval bedankt en hopelijk tot ziens!

Goede ervaringen bestel altijd voor lenzenvloeistof

Maud Franssen

Snelle en correcte levering.

Goed en snel en voldoende info over order verloop

Goed!

Lorette

Tevreden.

Eenvoudig te bestellen. Goede, snelle levering.

mateusz

Wel redelijk snel geleverd maar kon wel sneler aangezien ik 7-8 km vandaan woon. Ook de foto komt niet 100% overeen met het product maar toch een 8/10