els de nijs

Beloftes dat ze na een kapot stel kleur lenezen zouden compenseren en het naar de fabriekkant zouden door geven , niets meer van gehoord

Reactie Lensoptiek:

Beste klant, Wij hebben voor uw dochter 1 paar feestlenzen kunnen regelen zodat uw dochter het op tijd kan dragen voor het feest, dit vanwege een veel te late levering van de door u bestelde... Beste klant, Wij hebben voor uw dochter 1 paar feestlenzen kunnen regelen zodat uw dochter het op tijd kan dragen voor het feest, dit vanwege een veel te late levering van de door u bestelde feestlenzen, maar deze gratis lenzen zijn na het openen gescheurd volgens jullie en de kleurlenzen worden helaas niet nog een keer vergoed door onze leverancier. Excuses voor het ongemak.

Zeer snelle levering! Met een aardig handgeschreven kaartje erbij!

Bestellen lenzenvloeistof

Ubas

Voor 40 euro aan producten besteld. Helaas waren deze zwaar beschadigd en konden niet worden gebruikt. Lensoptiek geeft hierbij verder geen vergoeding. Oftewel, jammer dan. 40 euro weg en producten... Voor 40 euro aan producten besteld. Helaas waren deze zwaar beschadigd en konden niet worden gebruikt. Lensoptiek geeft hierbij verder geen vergoeding. Oftewel, jammer dan. 40 euro weg en producten niet kunnen gebruiken.

Beste klant,
Helaas nemen wij geen aangebroken producten zoals feest-en kleurlenzen retour.
Excuses voor het ongemak.

Maslo

Mijn eerste bestelling is goed gegaan. Ik had even niet door dat de lenzen en de leesvloeistof in aparte pakketten geleverd zouden worden (stond wel in de mail). Mijn vraag via de mail werd zeer... Mijn eerste bestelling is goed gegaan. Ik had even niet door dat de lenzen en de leesvloeistof in aparte pakketten geleverd zouden worden (stond wel in de mail). Mijn vraag via de mail werd zeer snel en vriendelijk beantwoord.

els nijs

Zeer slecht , bestelde lenzen kwijtgeraakt daarom krijgen we ze nog steeds niet geleverd , meer dan een excuus mailtje kan er niet af , zitten nog steeds op de lenzen te wachten

Wij dachten dat het een zoekgeraakte pakket was, maar
het pakket is dus te laat aangekomen vanwege de feestdagen.
Hopelijk mogen wij u de volgende keer beter van dienst...
Wij dachten dat het een zoekgeraakte pakket was, maar
het pakket is dus te laat aangekomen vanwege de feestdagen.
Hopelijk mogen wij u de volgende keer beter van dienst zijn.
Bedankt en tot ziens!

Slecht.

Beste klant,
Helaas is uw bestelling te laat geleverd vanwege de feestdagen, excuses hiervoor.
Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn.

Prima producten. En snelle levering..

Vandaag besteld, morgen binnen.

Professioneel en vriendelijke klantbenadering. Prima afhandeling bestelling.