Ik neem de lensvloeistof mee naar Zwitserland voor een vriendin. uw bedrijf levert helaas niet in Zwitserland.
lensvloeistof is daar dubbel zo duur.

Prettige, snelle afhandeling van de bestelling.

Goed bedrijf met snelle levering.

Prima voor lezenvloeistoffen

Heldere en overzichtelijke website en snelle levering.

Ik had gekleurde lenzen besteld voor een cosplay evenement, op woensdag twee weken voor het evenement. Ze zijn verstuurd op de zaterdag van het evenement, terwijl er aangegeven stond dat ik ze... Ik had gekleurde lenzen besteld voor een cosplay evenement, op woensdag twee weken voor het evenement. Ze zijn verstuurd op de zaterdag van het evenement, terwijl er aangegeven stond dat ik ze binnen week thuis zou hebben. Ik vind het met name heel vervelend dat het bedrijf hier zelf niet over heeft laten weten.

Reactie Lensoptiek:

Beste,
Beste,
Ik heb de order voor u nagekeken en wat blijkt is dat de leverancier onze order niet goed heeft doorgekregen en wij hierna opnieuw een order moesten plaatsen waardoor er vertraging is ontstaan. Uw order is geplaatst op 19 april en is op 29 april afgeleverd.Helaas zijn wij u per abuis vergeten een bericht over de status te versturen, excuses voor het ongemak. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, LensOptiek.nl

Laatst had ik niet de hele bestelling ontvangen. Deze fout is snel hersteld.
Het track en trace nummer van het pakket was toen ook niet in orde.