Frank

Volgens website en openingstijden tabel is winkel berkel en rodenrijs op zaterdag altijd geopend . Van de 3 keer dat ik langs ben geweest in 6 weken tijd is de winkel wegens omstandigheden gesloten.... Volgens website en openingstijden tabel is winkel berkel en rodenrijs op zaterdag altijd geopend . Van de 3 keer dat ik langs ben geweest in 6 weken tijd is de winkel wegens omstandigheden gesloten. Vandaag daarom gebeld naar Rotterdam. Ik kreeg de volgende reacties: de winkel is niet altijd geopend dat staat op de website. Dat is niet waar. 2e reactie: winkel is alleen geopend op afspraak omdat optometrist alleen op afspraak werkt. Dat is ook niet waar.ik ben langs geweest op een zaterdag en de winkel was open. Toen werd mij verteld dat ik niet nu een afspraak kon hebben. Verder staat op de winkelruit dat de winkel gewoon open is. Bij winkels die op bepaalde dagen open zijn en alleen op afspraak melden dat op winkelruit of website. Dat doen ze niet. Wegens omstandigheden gesloten duidt op een uitzondering. Maar is strijdig met alle onzin waarmee je als klant niet serieus genomen wordt. Dus je Weet niet of je op ze aan kan.

Linda

Snelle levering, goede service! De producten waren keurig verpakt. Ik bestel zeker weer!

Geoffrey

Goede service, alles top!

Edwin van der Reijden

Eerste keer besteld duidelijke site snel besteld en geleverd

Snelle service

Goed, snelle levering, geregeld aanbiedingen, goede prijs

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Juiste informatie. Gemakkelijk bestellen. Juiste bezorging.

Altijd alles op voorraad en snel bezorgd.