Communicatie

goede service

Snelle en accurate afhandeling

vriendelijk en meedenkend

Aspers G.F.H.A.

Leningvisie heeft een heel open communicatie reageert tot nu toe zeer goed en snel op voorkomende oneffenheden in de transacties tussen bank leningvisie en de consument.
De gesprekken zijn...

zoals boven al benoemd in mijn geval dat ik steeds snel erkent wordt aan de telefoon dat men dan ook vrij snel de dossier kennis heeft daardoor voel ik mij geen dossier of nummer maar een persoon die een vraag heeft over zijn dossier. hierbij moet ik wel aangegeven dat ik zoveel mogelijk steeds met de zelfde persoon wil communiceren.

een verbeter punt zo zijn dat men directe lijnen zou hebben van consument naar mensen zodat ondanks online contacten de consument meer het gevoel heeft dat ze persoonlijk benaderd en herkent worden.
bij drukte zou men dan pas doorschakelen naar een receptioniste en of bandje waarin men een belafspraak kan maken. directe herkenning en persoonlijk contact gevoel geeft directe rust en acceptatie.
Bij de onderstaande vragen wil ik zeggen dat mijn antwoorden persoonlijk zijn.
Had persoonlijk op een betere offerte gehoopt, en ook wel verwacht.
Deskundigheid is niet aan mij om dit goed te beoordelen. resultaat had ik gaarne beter voor mij gezien maar weet niet of er betere resultaten te behalen zijn???daardoor is het eindoordeel wellicht te laag of te hoog

T.J.Vroon

Hebben al enige keren mijn financieringen omgezet en daarbij voor mij lastenverlichting verzorgd.

Proberen de beste financieringsvormen te vinden voor jouw persoonlijke situatie

Heb ooit een overlijdensrisicoverzekering aangevraagd en tot nu toe daar nooit meer iets op teruggehoord.

Reactie Leningvisie.nl:

Geachte heer Vroon,

Hartelijk dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw financiering. Wat betreft uw overlijdensrisicoverzekering, dit is uiteraard niet te bedoeling! Wij zullen deze ochtend nog contact met u opnemen om dit direct te regelen.

Sheila Witlox

Ik ben zeer tevreden over de snelle service van Leningvisie. Ricardo is super klantvriendelijk en heeft zeker kennis van de producten. Alle medewerkers zijn sowieso vriendelijk bij dit bedrijf.

Luisteren naar de wensen van de klant. Ze doen wat ze beloven!

Geen. Blijf lekker zo doorgaan.

Reactie Leningvisie.nl:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb uw review doorgestuurd naar Riccardo om te lezen. Altijd fijn om dit van klanten te horen!

Team Leningvisie

Gerard

Wij zijn zeer dik tevreden met dit bedrijf.

Snelle service, vriendelijke medewerkers. Geen extra kosten voor hun service, dit heb ik wel anders meegemaakt bij een ander bedrijf.

Ga zo door

Karin voogd

Ze doen hun uiterste best om een goede lening met goeie voorwaarden te vinden.
Hele aardige mensen.

Wat ze beloven komen ze na.
Komt niet vaak voor

Vond het al geweldig!,

A.P.Zwartewaalsloot

Medewerkers zijn zeer betrokken , duidelijk in elke stap die zij met de klant nemen . Begrijpen de financieel verplichtingen die de klant aangaat en ook een soort van verantwoordelijk gevoel...

Duidelijke uitleg

Zeer goed, persoonlijke benadering.