Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Ik heb nu een paar investeringen lopen. Voelt goed dat het verantwoorde projecten zijn en het zou fijn zijn als het mij daarnaast ook nog wat oplevert.

Zojuist mijn eerste investeringen gedaan. Ik ben heel enthousiast over dit platform.

Hiermee kan het beetje geld wat ik overhou iets goeds gaan doen, ipv op een spaarrekening te staan.

Arie Visser

Al enig jaren kleine investeringen. Leuk om te doen.

Trees van den Hoogen

Heel postief

Aart Roest

Geeft een goed gevoel m een ander financieel te helpen en zelf ook nog iets te verdienen in de van een goede rente.

Liesbeth Dorama

Ik vind het een geweldig initiatief, en super toegankelijk.
alleen maar winnaars hierbij!

Alle informatie is gemakkelijk te vinden.

Erwin Meijer

Ik investeer nu enkele jaren bij Lendahand en ben behoorlijk tevreden. De doorlooptijden van terugbetalingen zouden wat korter kunnen wat mij betreft (ca 14 dagen), maar dat zal ook met de... Ik investeer nu enkele jaren bij Lendahand en ben behoorlijk tevreden. De doorlooptijden van terugbetalingen zouden wat korter kunnen wat mij betreft (ca 14 dagen), maar dat zal ook met de financiële infrastructuur te maken hebben in de ontwikkelingslanden.

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback! Het is elke maand weer een race tegen de klok om terugbetalingen rond de 15e op de wallets te krijgen. Gelukkig lukt dat bijna altijd. Waarom het 10 werkdagen duurt, leest u... Dank voor uw feedback! Het is elke maand weer een race tegen de klok om terugbetalingen rond de 15e op de wallets te krijgen. Gelukkig lukt dat bijna altijd. Waarom het 10 werkdagen duurt, leest u hier: https://www.lendahand.com/nl-NL/blog/611-terugbetalingen-hoe-werkt-dat-eigenlijk

Uitstekende ervaringen. Snel antwoord bij vragen.