Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Uitstekende ervaringen. Snel antwoord bij vragen.

A. Noniem

Ik moet zeggen dat het een goed gevoel geeft om "maatschappelijk verantwoord" te beleggen.Hopelijk maakt het inderdaad een verschil voor de mensen die het iets harder nodig hebben.

MH de Nie

Via broer kwam ik 'op' Lendahand. Fijn om iets te mogen bijdrage,

MH de Haan

Prachtig initiatief dat aan twee kanten werkt: voor de ondernemer en de investeerder. En voor lendahand. Leuk om een ondernemers te helpen op deze manier.
Ik vind de site ook prima, zoals de...
Ik vind de site ook prima, zoals de functie 'herinvesteer uw terugbetaalde bedrag'. Kost zo weinig moeite dat je het maar meteen doet..
Veel succes met alles!

Ilona van’t Veen

Duidelijke site, korte lijntjes waardoor je gelijk kunt investeren , mooie doelen

Marcel Boets

Zeer duidelijke informatie via de site. Eenvoudig via een paar klikken investeren.

Esther

Handig en snel. Fijn om zo te investeren. Mooie projecten

Simon

Heel goed. Mooie manier om bij te dragen aan de stabiliteit van de wereld

Helder en enthousiasmerend

Als amateur vind ik het nog lastig de risico's in te schatten. worden wel beschreven, maar welke projécten betalingsachterstand hebben en waarom kan ik niet achterhalen. verder mis ik een melding... Als amateur vind ik het nog lastig de risico's in te schatten. worden wel beschreven, maar welke projécten betalingsachterstand hebben en waarom kan ik niet achterhalen. verder mis ik een melding als er weer nieuws in de updates/nieuwsrubriek staat. moet steeds controleren. ook daar ontdekte ik pas iets over problemen met simgas en newlight africa. wat weer meer verteld over de risico's... maar toch weer weinig over wat dat concreet voor een individuele uitlener betekent. en graag direct zichtbare datering bij geschreven artikelen. meldingen over toekomstplannen enzv. worden wel erg vrijblijvend als ze er misschien al jaren staan en er toch niks mee is gebeurd...