Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Paul Dekker

Prima en praktische site met mooie projecten

Jeanne de Jong

Positief, transparant

André

Dit is de eerste investering

W. Sonneveldt

Sinds 2018 voorzichtig met een klein bedrag gespreid over 3-4 projecten in Azië gestart. Inmiddels actief in meerdere projecten. Tot dusverre is er afgezien van een korte vertraging in... Sinds 2018 voorzichtig met een klein bedrag gespreid over 3-4 projecten in Azië gestart. Inmiddels actief in meerdere projecten. Tot dusverre is er afgezien van een korte vertraging in terugbetaling, maar rente loopt gewoon door, nog steeds keurig terugbetaald. Pluim voor Lendahand en partners.

B. van den Reek

Tot nu toe prima, maar dat ik bij betaling direct naar mijn RABO rekening wordt gestuurd vind ik minder, ik bepaal graag zelf van welke rekening ik betaal. Geen Creze dus in dit geval.

P

Snelle makkelijke transactie waarmee een verschil wordt gemaakt voor ondernemers.

W van den Burg Holding BV

Mijn ervaring met Lendahand is tot nu toe zeer positief, ben wel pas 2 mnd actief en deelnemer in 9 projecten. Als we op deze manier de armoede in de wereld kunnen terugdringen doe ik dit met veel... Mijn ervaring met Lendahand is tot nu toe zeer positief, ben wel pas 2 mnd actief en deelnemer in 9 projecten. Als we op deze manier de armoede in de wereld kunnen terugdringen doe ik dit met veel plezier. vg. Wim v d Burg