Sander

Zeer positief!

Tamara

Ik vind het fijn om mijn geld te kunnen investeren in iets goeds en zo ook anderen te helpen. Ik heb tot nu toe altijd mijn investering teruggekregen. De site werkt makkelijk en overzichtelijk.

Chabeli

Geweldig. Fijn om andere te kunnen helpen en indirect ook meteen jezelf. Uitgebreide informatie over de projecten en de communicatie vanuit het platform is erg fijn. Zo sturen ze elke maand een... Geweldig. Fijn om andere te kunnen helpen en indirect ook meteen jezelf. Uitgebreide informatie over de projecten en de communicatie vanuit het platform is erg fijn. Zo sturen ze elke maand een update als een project vertraagd wordt door bijvoorbeeld omstandigheden zoals covid-19.

Lendahand

Briljante manier om beetje te helpen met microfinanciering en te beleggen... super eenvoudig en overzichtelijk

Toine

Op een totale investering van meer dan 10.000 euro, gespreid over meedere projecten, heb ik alleen meer geld verloren. Bij meerdere van de projecten wordt de rente en/of aflossing namelijk niet... Op een totale investering van meer dan 10.000 euro, gespreid over meedere projecten, heb ik alleen meer geld verloren. Bij meerdere van de projecten wordt de rente en/of aflossing namelijk niet betaald. De projecten werden allemaal door Lendahand aanbevolen.

Jos Mulder

Een betrouwbaar platform waarop je jouw geld kan inzetten voor een bijdrage aan een mooiere wereld! Overzichtelijk, helder en doen wat ze beloven.

K. van Dijk

Zorgvuldige doorlichten van bedrijven.
en daarbij een overzichtelijke website en duidelijke uitbetaling

Froukje

Very reliable, transparent and a fair way to invest money

Henry

Mooie manier van investeren en ondernemers helpen hun bedrijfjes uit te bouwen.

Coen

Fijn dat je met kleine bedragen zo veel kan betekenen voor veel mensen in ontwikkelingslanden.