Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Trees van den Hoogen

Top Lendahand maakt het zeer eenvoudig om wereldwijd te investeren in goede projecten die een positieve impact hebben op meerdere terreinen.

Wilgert Velinga

Helemaal top. Al jarenlang tevreden investeerder!

Trees van den Hoogen

Goed. Goede informatie op de website. Leuke rente. En je steund derde wereldlanden. Win win situatie.

Goede ervaring, maar met kleine slag om de arm > eerst maar eens even afwachten qua uitbetaling , mvg

Ilse Duijvestein

Heel positief! Ik vind het fijn dat ik met kleine bedragen kan bijdragen aan andermans zelfstandigheid en dat mijn gekd daaraan bijdraagt tegen hopelijk -en tot nu toe is dat uitstekend gegaan- ook... Heel positief! Ik vind het fijn dat ik met kleine bedragen kan bijdragen aan andermans zelfstandigheid en dat mijn gekd daaraan bijdraagt tegen hopelijk -en tot nu toe is dat uitstekend gegaan- ook een gunstige afspraak voor mij. Ik vind het fijn kleinschalige projecten te kunnen helpen.

pieter

Interessante projecten, soms wat riskant en dus eentje die niet meer terugbetaald, maar verreweg de meeste projecten betalen goed terug.

Paul

Heel transparant. Heel snelle verwerking van opdrachten en melding daarvan.

Duidelijke informatie, realistische verwachtingen en prettige website.

Eerste indruk goed.

Gini

Dit is mijn eerste deelname, betaling was moeizaam omdat internet even hikte en ik vervolgens 20 minuten moest wachten