Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Doede

Prima organisatie om projecten te ondersteunen met sociale en vaak duurzame meerwaarde en ook nog een mooi rendement!

Erg leuk om te lezen waar je geld heen gaat. En belangrijk natuurlijk. Dat je het weer terug krijgt :)

Ik vind het zo ongeveer de beste crowdfunding site die ik ken. Het gaat om bescheiden bedragen en je hebt het gevoel dat je echt mensen helpt om kansen te krijgen die ze anders niet zouden hebben.... Ik vind het zo ongeveer de beste crowdfunding site die ik ken. Het gaat om bescheiden bedragen en je hebt het gevoel dat je echt mensen helpt om kansen te krijgen die ze anders niet zouden hebben. En natuurlijk is de bonus dat je ook nog wat rente krijgt op je investering. De rentes zijn bescheiden, en terecht, al hoop ik dat de geldkrijgers niet al teveel extra hoeven te betalen aan de lokale partner.

Huub Schreurs

Prima club met een integer doel

Ronald Schaap

Prima, to the point

Annika

Twee keer niet terugbetaald

Reactie Lendahand:

Dank voor de review. Er zijn inmiddels bijna 3000 projecten gefinancierd en in totaal hebben we nu 12 projecten volledig moeten afschrijven. Het is altijd verstandig zoveel mogelijk te spreiden en... Dank voor de review. Er zijn inmiddels bijna 3000 projecten gefinancierd en in totaal hebben we nu 12 projecten volledig moeten afschrijven. Het is altijd verstandig zoveel mogelijk te spreiden en geen investeringen te doen met geld dat u niet kunt missen. Mocht u tips hebben als het gaat om klantvriendelijkheid en/of correcte afhandeling, dan ontvangen we die (heel) graag op info@lendahand.com. Groet, Lendahand

Heel kleinschalige investeringen in 3de wereld