J

Prettig en impactvol. Reacties op vragen is ook in orde en tijdig.

Koen van Hoeckel

Kleine moeite, grote impact

J. Schröder

Account is eenvoudig aan te maken. Website is overzichtelijk. Investeren is eenvoudig.

Lucas van Wijk

Easy, insigtfull, reliable, open

Jesper

Lendahand is in mijn optiek een van de meest professionele platforms voor impactinvesteren. De transparantie is erg goed, zodat je weet waar het geld terechtkomt (wat een groot onderdeel is van... Lendahand is in mijn optiek een van de meest professionele platforms voor impactinvesteren. De transparantie is erg goed, zodat je weet waar het geld terechtkomt (wat een groot onderdeel is van impactinvesteren) en welke acties worden genomen moeilijkheden met terugbetalingen van de leningnemers. Al met al is Lendahand zeker een aanrader!

Lendahand

Lendahand is een bedrijf met de juiste intenties. Ze hebben een goede klantenservice en helpen je goed bij eventuele vragen.

Jan Houkes

Toegankelijk en overzichtelijk

Durk

Doe het voor de impact, niet voor het rendement. Ik leen nu al een paar jaar via lendahand geld uit. Helaas zijn er ook de nodige investeringen geweest waar het geld niet terug komt. Dus als ik het... Doe het voor de impact, niet voor het rendement. Ik leen nu al een paar jaar via lendahand geld uit. Helaas zijn er ook de nodige investeringen geweest waar het geld niet terug komt. Dus als ik het voor het rendement had willen doen, had ik het geld beter op de bank kunnen laten staan. Maar het doet me goed dat anderen met mijn geld een kans krijgen om een bestaan op te bouwen. Ik hoop dat Lendahand leert van de ervaringen en steeds beter wordt om hun partners te selecteren.