Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Meerdere projecten nu die niet goed gelopen zijn

Transparant over projecten, maar wel veel uitval van projecten recentelijk. Daarom is mijn rendement aanzienlijk gekrompen. De informatie die vervolgens verstrekt wordt is beperkt. Betalingen komen... Transparant over projecten, maar wel veel uitval van projecten recentelijk. Daarom is mijn rendement aanzienlijk gekrompen. De informatie die vervolgens verstrekt wordt is beperkt. Betalingen komen ook vaak te laat.

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback. Jammer dat u niet tevreden bent. Het komt inderdaad voor dat er vertragingen zijn of - in ons geval - tot op heden 2 faillissementen (1,75%). Het gaat immers om investeringen... Dank voor uw feedback. Jammer dat u niet tevreden bent. Het komt inderdaad voor dat er vertragingen zijn of - in ons geval - tot op heden 2 faillissementen (1,75%). Het gaat immers om investeringen in bedrijven in opkomende landen, dat brengt risico met zich mee. We sturen altijd rond de 15e van de maand updates tav de projecten die te laat zijn met terugbetalen. De cijfers zijn ook altijd hier te vinden: https://www.lendahand.com/nl-NL/portfolio hgr Peter

Duidelijk, overzichtelijk en transparant.

Eerlijk, betrouwbaar, recht door zee, fair, geen praatjes voor de vaak

Jan van aert

Geeft een goed gevoel

Suzanne

Ik vind het fijn dat je met een klein bedrag al een verschil kan maken voor mensen die dat zo hard nodig hebben. Vooral de kans geven om daarna zelfvoorzienend te zijn is voor mij doorslaggevende... Ik vind het fijn dat je met een klein bedrag al een verschil kan maken voor mensen die dat zo hard nodig hebben. Vooral de kans geven om daarna zelfvoorzienend te zijn is voor mij doorslaggevende reden. Ook zou het natuurlijk fijn zijn als er op deze manier ook nog wat geld terug komt dat ik zelf ook heel goed kan gebruiken eerlijk gezegd. Dat zou win-win zijn en ook zeker een reden om dit vaker te doen. Het geeft me ook gewoon een goed gevoel op deze manier, en minder erg als het evt misgaat.

Marie-Thérèse Dijkzeul

Ik heb goede ervaringen met Lendahand, alles klopt altijd en verloopt helemaal correct.

Rob Hebbes

Positief, ik vind het fijn om op deze manier een soort van ontwikkelingshulp te kunnen geven.

Tot nu toe prima (de tijd zal leren of ik inderdaad het uitgeleende geld, met rente, terug krijg)

willem

Prima, overzichtelijk en duidelijk