Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company391
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.2/10. Gebaseerd op 391 ervaringen.
Correcte afhandeling

Duidelijke website.

Matig (5/10)

Reactie Lendahand:

Geachte heer, helaas was er vrijdag op dat moment even niemand om de telefoon op te nemen. Wel heeft u vrijdagmiddag direct een reactie ontvangen op uw e-mail. Het probleempje met de voicemail is opgelost. Maar doorgaans wordt de telefoon gewoon opgenomen hoor. Uw account is inmiddels gevalideerd door onze betaaldienstverlener. hgr Peter

Score voor Lendahand:2.5/5
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Ik zie dat mijn bestedingslimiet vrij laag is. als ik telefonisch contact opneem krijg ik een antwoordnummer dat het nummer herhaalt en waar ik wat kan inspreken. weinig vertouwenwekkend.

Goede ervaring.

Guz7
Guz7

Makkelijk en correct.

Trees van den Hoogen

Het bedrijf heeft een prima doelstelling vanuit een ideaal. de website is gebruikersvriendelijk en zeer informatief. voor ons uitleners zijn je uitstaande leningen en terugbetalingen met rente erg inzichtelijk alsmede de landen waarin je hebt geïnvesteerd. er gaan geen extra kosten vanaf. je hoeft geen beleggingsrekening te openen. alles is prima geregeld!.

Lendahand 1 beoordeling

Goed gestructureerde organisatie, verstrekt heldere informatie en biedt interessante projecten aan waardoor je een steentje kunt bijdragen aan een betere wereld. ze reageren heel adequaat op vragen en suggesties.

Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Alles is heel duidelijk. het voelt heel veilig om via dit bedrijf geld te investeren.

Mooi initiatief.

Tammo
Tammo
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Heel goed bevallen, altijd correct afgehandeld !.

Joke Menssink
Joke Menssink
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Het gevoel is gewoon senang. zeer prettig , snel en accuraat.

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38