Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company500
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.1/10. Gebaseerd op 500 ervaringen.
Correcte afhandeling

Menne
Menne

Prima in orde!.

Al 3 jaar goed.

Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Goede doelen en een goed rendement, kan ook met kleinere bedragen.

Prima.

soe
soe
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Is de eerste keer dat ik meedoe en dat doe ik o basis van de revieuws.

Lendahand 1 beoordeling

Het gaat om kleine bedragen, dus risico beperkt. er staat niets over kosten van lendahand op de site. al geven jullie aan dat er geen kosten aan verbonden zijn zoals bij collin crowdfunding.

Jan-Dik Boot

Investeren via lendahand geeft mij een buitengewoon goed gevoel. je helpt locale ondernemers tegen een rente die hoger is dan van nederlandse banken. het zijn geen zielige mensen die ontwikkelingsgeld krijgen; nee, ze sluiten een volwassen deal. bij een sporadische betalingsachterstand zit lendahand er bovenop en ik wordt regelmatig daarover geinformeerd. probeer lendahand eens met bijvoorbeeld €100.

Johan

Prima investeringsmogelijkheid in opkomende landen. wellicht kan nog een fonds gevormd worden om de risico's te beperken van de investeerders. wellicht kan er iets meer duidelijkheid komen over het moment van terugbetalen van de leningen aan de investeerder.

Lendahand 1 beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de site en de projecten. ik vind het persoonlijk fijn om bedrijven in 3e wereld landen te helpen en zelf meer rente te krijgen dan op de bank. met nederlandse projecten kan ik meer rente krijgen. door de wijze van communiceren, het direct weer kunnen investeren van geld dat vrijkomt doe ik veel meer met lendahand.

Zou u Lendahand aanbevelen?Ja

Al meerdere keren geinvesteerd.

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38