Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Ondervonden dat er wel degelijk risico’s aanwezig zijn.

Meima

Lage renteprojecten goed. Helaas hoge renteprojcten niet goed gegaan

weyens

Snelle afhandeling maar ik kan niet zien op rekening de rente gestort zal worden

Betrouwbaar, snel, fijn en duidelijk platform!

Goede organisatie, heldere informatie

Jos van Aggelen

Ik ken Lendahand uit langjarige ervaring als een betrouwbare organisatie.

Eerste investering net gedaan. Informatievoorziening kan beter: meeste staat onder FAQ, maar sommige zaken blijven onduidelijk. Er zou meer informatie onder tabbladen moeten staan mijns inziens. Eerste investering net gedaan. Informatievoorziening kan beter: meeste staat onder FAQ, maar sommige zaken blijven onduidelijk. Er zou meer informatie onder tabbladen moeten staan mijns inziens.
Betaling ging via derdengelden Intersolve. Op zich okay, maar die website/interface mag professioneler.
Op email werd snel en zeer adequaat, persoonlijk en vriendelijk gereageerd. Zeer positief !

Merle Achten

Ik vind het erg sympathiek, heb erover gelezen voor de eerste keer op Porterenee. Ook wilde ik al graag een tijdje een crowdfunding doen, en het voelt nu alsof het mes aan twee kanten snijdt;... Ik vind het erg sympathiek, heb erover gelezen voor de eerste keer op Porterenee. Ook wilde ik al graag een tijdje een crowdfunding doen, en het voelt nu alsof het mes aan twee kanten snijdt; serieus werk voor ondernemers in de Global South, en ik die hierin investeer en hopelijk een graantje meepik. Het enige waar ik bij deze investering over heb getwijfeld is dat er eigenlijk een Duits bedrijf achter staat. Liever had ik in iets 100% lokaals geinvesteerd, maar dat komt hopelijk nog in de toekomst.

Maureen Dijkman

Snelle en correcte reactie op vragen, mooie projecten, heldere informatie op de site. Meerdere keren terugbetalingen ontvangen, ook dit verloopt soepel.

Eenvoudig en gebruikersvriendelijk.