Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Fantastisch initiatief dat alle aandacht en uitbreiding verdient

Positieve ervaringen. Uiteraard met 1 directe investeerder loopt een achterstand in betaling.

Zou plezierig zijn als ook de tarieven beter vermeld zouden worden. En een overzicht van...

Wat nog duidelijker kan worden uitgelegd is hoe de aflossing van je geïnvesteerde bedrag geschiedt, en hoe dit van invloed is op je rendement. Een simpel rekentooltje of rekenvoorbeeld bij elk...

Reactie Lendahand:

Dank voor de feedback! Er staat onder andere een rekenvoorbeeld in de FAQ: Over terugbetalingen en rentes / hoe ziet de berekening van mijn rente eruit? Wellicht moeten we dat inderdaad op meer plaatsen tonen. hgr Peter

Trees Van den Hoogen

Top sommige projecten zijn binnen een minuuut vol gestort.

I.D.

Zeer positief. Reageren inhoudelijk adequaat. Kleine bedragen mogelijk.

Ir. Albert Munting

Nog steeds erg tevreden. Kreeg vandaag aflossing + rente in wallet volgens planning. Heb dit geld echter even nodig. Zit even te kijken hoe ik het geld van de wallet op mijn tegenrekening krijg.

Reactie Lendahand:

Dank voor uw reactie! Fijn dat u tevreden bent. De terugbetaalinstelling kunt u eenvoudig wijzigen in de Mijn Lendahand omgeving onder Instellingen. De wijziging gaat altijd per direct in. hgr Peter

Niet zo financieel professioneel.
Als je uitleent voor een half jaar, dan verwacht je niet dat je het geld tot max.een maand vooraf moet storten en na afloop je geld pas na de 15 van de...

Reactie Lendahand:

Geachte heer, dank voor uw review. Bij crowdfunding bepaalt de crowd hoe snel iets wordt gefinancierd. Dat kan een paar minuten zijn, een paar dagen of een paar weken. U kunt er voor kiezen om aan het eind van de maand in een snel lopend project te investeren. De rente gaat dan (als het project vol is) van start op de 1e dag van de volgende maand en u loopt geen rente mis. Wat betreft de terugbetalingen: nadat de laatste rentedag is verlopen, duurt het inderdaad max 10 werkdagen voordat het geld vanuit de ontwikkelingslanden op de wallets kan worden gezet. Hier kunt u lezen hoe dat werkt: https://www.lendahand.com/nl-NL/articles/news/611-terugbetalingen-hoe-werkt-dat-eigenlijk
Ter compensatie: bij ons is verder alles gratis, er zijn geen bijkomende kosten. hgr Peter

E.E van Dieren

Al 4 jaar ben ik ook via Lendahand aan het uitlenen en het bevalt me prima

Trees Van den Hoogen

Super

Trees

Goede informatie op de website. Persoonljk en snel antwoord bij vragen. Supergoede website met inzicht in jouw financiele deshbord etc. Uitstekende doelstellingen.