Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Leon

Prima club met heldere en transparante informatie over investeringen.

hout&keramiek

Prima geholpen bij inschrijving van onze vof

MALE holding

Ik bewonder het initiatief en heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen

Jeroen Vos

Transparant en feitelijk

diana

Helaas zoveel projecten afgeschreven dat er na 3 jaar nog steeds geen rendement op de investeringen is ontvangen

Reactie Lendahand:

Dank voor uw review. We hebben sinds de oprichting in 2013 tot op heden 3 van de 37 partners moeten afschrijven: SimGas, NewLight en NPFC. In totaal gaat het daarbij om 2% van het totaal... Dank voor uw review. We hebben sinds de oprichting in 2013 tot op heden 3 van de 37 partners moeten afschrijven: SimGas, NewLight en NPFC. In totaal gaat het daarbij om 2% van het totaal geinvesteerde vermogen. Zoveel mogelijk spreiden is het enige advies dat we kunnen/mogen geven. Desalniettemin is het zuur als juist deze partijen in uw portfolio zitten, ook al is er met het geld (veel) impact gecreeerd. Uiteindelijk gaat het om sociaal én financieel rendement. hgr Peter

Bram

Gebruiksvriendelijk platform met een sociale missie en aantrekkelijke investeringsopties.

Mieke Tromp

Alles wordt duidelijk gecommuniceerd en loopt op rolletjes.

SuzePeters.nl

Geeft een fijn gevoel dat geld dat ik niet direct nodig heb, goed gebruikt wordt. Ik vind het ook fijn dat het op regelmatige basis weer bij me terugkomt, zodat als ik het nodig heb, ik het op kan... Geeft een fijn gevoel dat geld dat ik niet direct nodig heb, goed gebruikt wordt. Ik vind het ook fijn dat het op regelmatige basis weer bij me terugkomt, zodat als ik het nodig heb, ik het op kan nemen zonder daarvoor te betalen.