Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

C.Slee

Uitstekende ervaringen

Zeer gebruiksvriendelijk website.

Leuke en nuttige projecten waar je kan in investeren met een aantrekkelijke rentevoet.

Zeker aan te bevelen.

Christiaan de Hooge

Tot nu toe alles begrijpbaar zeg waar het opstaat.

Henk van Vessem

Toevallig ontdekt, wat kleine investeringen gedaan en alles loopt zoals beloofd. Prima initiatief en prima uitvoering

Uitstekend.
Mis wel een overzicht van projecten waar ik al aan heb toegezegd en betaald maar die nog niet 100% van het doel hebben behaald

Prima platform, je geld doet iets nuttigs en je wordt betaald voor het risico. Tot nu toe slechts één project foutgelopen.

Emma Kraanen

Heldere uitleg, heldere vermelding van het risico en ook duidelijk of de lening via een derde partij verloopt. Benieuwd hoe ik nu op de hoogte word gehouden :)!

Simone

Laagdrempelig en helder. Eerlijk en open. Fijn om iets voor ontwikkelingslanden te kunnen doen. Wij hebben het zo goed hier...

Marcel Linssen

De intenties van Lendahand zijn prima. De waarde van de meeste beoordelingen is zeer beperkt, want verzameld op moment van beginnen met investeren. Dan ziet alles er altijd zonnig uit. Totdat blijkt...

Reactie Lendahand:

Dank voor de feedback. Gelukkig zijn er ook heel veel reviews van mensen die al jaren bij ons investeren:-) Het is natuurlijk erg vervelend als een bedrijf failliet gaat (tot op heden hebben we 2% van het totale uitstaande bedrag moeten afschrijven bij Lendahand). Bedrijven als SimGas, die net als Lendahand de wereld (duurzaam) willen verbeteren, zijn totdat ze winstgevend zijn sterk afhankelijk van het aantrekken van eigen vermogen. Als dat om wat voor reden dan ook niet lukt, houdt het op een gegeven moment helaas op. Het goede nieuws is dat er in totaal zo'n 2500 biogasvergisters zijn geplaatst én worden gebruikt. Ook vinden er nog terugbetalingen plaats, maar dat geld gaat naar de 100 ex-medewerkers die te maken hebben met maandenlang achterstallig loon. hgr Peter