Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Jan van aert

Geeft een goed gevoel

Suzanne

Ik vind het fijn dat je met een klein bedrag al een verschil kan maken voor mensen die dat zo hard nodig hebben. Vooral de kans geven om daarna zelfvoorzienend te zijn is voor mij doorslaggevende... Ik vind het fijn dat je met een klein bedrag al een verschil kan maken voor mensen die dat zo hard nodig hebben. Vooral de kans geven om daarna zelfvoorzienend te zijn is voor mij doorslaggevende reden. Ook zou het natuurlijk fijn zijn als er op deze manier ook nog wat geld terug komt dat ik zelf ook heel goed kan gebruiken eerlijk gezegd. Dat zou win-win zijn en ook zeker een reden om dit vaker te doen. Het geeft me ook gewoon een goed gevoel op deze manier, en minder erg als het evt misgaat.

Marie-Thérèse Dijkzeul

Ik heb goede ervaringen met Lendahand, alles klopt altijd en verloopt helemaal correct.

Rob Hebbes

Positief, ik vind het fijn om op deze manier een soort van ontwikkelingshulp te kunnen geven.

Tot nu toe prima (de tijd zal leren of ik inderdaad het uitgeleende geld, met rente, terug krijg)

willem

Prima, overzichtelijk en duidelijk

Heel tof concept

René

Behoorlijk wat afschrijvingen inmiddels, ben erg voorzichtig geworden. Zoals het hoort

Reactie Lendahand:

Dank voor uw review! We zijn nu 7 jaar actief met Lendahand en tot op heden bedraagt het afschrijvingspercentage ongeveer 2%. Het is van belang daar rekening mee te houden als het gaat om het te... Dank voor uw review! We zijn nu 7 jaar actief met Lendahand en tot op heden bedraagt het afschrijvingspercentage ongeveer 2%. Het is van belang daar rekening mee te houden als het gaat om het te verwachten rendement. Verder zijn er geen kosten verbonden aan het gebruik van het platform. hgr Peter

Hans

Prima. Duurzame en integere projecten

Goede projecten die mensen op duurzame manier helpen