Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Ruud

Prima, gaat zo door.

Raf Swennen

Dít is mijn eerste investering, spannend maar goed!

Paul

Prettig, snel reacties op eventuele vragen

Hidde

Bijna 1 jaar actief, goed platform, goede communicatie over eventuele achterstanden en wat een project het geld gaat doen. Ook het overzicht qua terugbetalingen, aflossing en rente is top en kunnen... Bijna 1 jaar actief, goed platform, goede communicatie over eventuele achterstanden en wat een project het geld gaat doen. Ook het overzicht qua terugbetalingen, aflossing en rente is top en kunnen andere websites zeker van leren. De credietwaardigheid van leningnemers zou misschien iets meer inzichtelijk, of makkelijk te vinden, kunnen zijn. Ik raad lendahand aan bij familie en bij vrienden.

Marcel Stevens

Fijne manier om ver van huis ook kleine ondernmers te kunnen ondersteunen cq toegang te geven tot de kapitaalmarkt.

Oldenoord Consultancy

Tot nu toe goed, leuke projecten en het doen van investeringen op deze wijze in de 3e wereld voelt goed

Vanacken

Pas gestart, duidelijk uitleg op site, gemakkelijk te gebruiken

Fedor

Mooie manier om te investeren met dubbel rendement … niet alle de investeerder wordt er beter van, maar juist ook het project waar je in investeert.

G. van A.

Prettig investeren in leuke verantwoorde projecten

Tamara

Ik investeer al 4 jaar in allerlei projecten. Gaaf dat het anderen helpt op een manier die de wereld verbetert. Goed dat het rente oplevert.