Leintjes.nl biedt veel mogelijkheden voor verschillende soorten kaarten. Het bewerken van kaarten is makkelijk en geeft veel opties. Voor maar €1,- kan een proefkaart worden besteld. We waren erg... Leintjes.nl biedt veel mogelijkheden voor verschillende soorten kaarten. Het bewerken van kaarten is makkelijk en geeft veel opties. Voor maar €1,- kan een proefkaart worden besteld. We waren erg blij met het pakketje dat we kregen met alle soorten kaartenpapier en alle kleuren enveloppen. Mijn advies is eerder in het proces in te gaan op opties voor sluitingszegels/stickers etc. en niet pas bij het bestellen van de kaarten in grote hoeveelheden. Verder ben ik erg tevreden en is het resultaat prachtig!

Chantal Tilburgs

Heel erg blij met de kaarten
Heel goed geholpen met het aanpassen van onze kaart

Rob3s

Leintjes.nl heeft onze trouwkaart zeer mooi verzorgt, makkelijk te ontwerpen online en op te slaan om de volgende dag verder te gaan! Super tevreden met de kaarten!

Mooie templates, handige tool om te bewerken, vlotte levering en goede kwaliteit

Snel en vakkundig

Super service! Ze zijn snel en kijken het werk voor je na.

Voor onze bruiloft waren we op zoek naar een site waar je zelf mooie kaarten kan maken. Na heel wat sites uitgeprobeerd te hebben, kwamen we bij Leintjes terecht. Veel mogelijkheden en niet... Voor onze bruiloft waren we op zoek naar een site waar je zelf mooie kaarten kan maken. Na heel wat sites uitgeprobeerd te hebben, kwamen we bij Leintjes terecht. Veel mogelijkheden en niet onbelangrijk een makkelijke site! Daarnaast was de service uitstekend. Proefdruk gratis, kaartjes snel geleverd en omdat een kaartje bij het randje niet mooi was afgesneden, kregen we een gratis kaartje toegestuurd en nog wat enveloppen omdat we steeds fouten maakten bij het schrijven van de namen en adressen. Gisteren zijn ze op de post gedaan, bedankt Leintjes!

Snaauw

Super! Echt zo blij me de kwaliteit, snelheid etc

Matthijs

Mooie kaart, fijne software en ook binnen een week na bestelling aangekomen in Duitsland op de verschillende adressen

Marijke

Even zoeken hoe het programma werkt. Vele mogelijkheden om kaarten te ontwerpen.
Met onze vragen konden we terecht en zijn we goed geholpen.
Kaarten zijn van mooie kwaliteit. Helemaal...
Met onze vragen konden we terecht en zijn we goed geholpen.
Kaarten zijn van mooie kwaliteit. Helemaal tevreden, zeker aan te raden.