Supergoede service, prachtige kaartjes en snel geleverd! Tot de volgende keer!

Zeer gebruiksvriendelijke website met mooie kant en klare ontwerpen. Vooral de mogelijkheid om zelf kaarten te maken voldeed volledig aan onze wensen. Veel mogelijkheden en erg gebruiksvriendelijk.... Zeer gebruiksvriendelijke website met mooie kant en klare ontwerpen. Vooral de mogelijkheid om zelf kaarten te maken voldeed volledig aan onze wensen. Veel mogelijkheden en erg gebruiksvriendelijk. Levering van de kaarten is snel en kwaliteit van de kaarten is erg goed. Klantenservice is ook heel snel (zelfs in het weekend) met beantwoorden van onze vragen. Zeker een aanrader. We gaan deze website zeker aanbevelen.

Als tip zou ik willen meegeven meer kaartformaten toe te voeten aan de collectie. Bijvoorbeeld naast een staand formaat, ook een liggend formaat.

Reactie Leintjes.nl:

Er zijn al meerdere papierformaten beschikbaar. Deze staan bij "zelf ontwerpen". In de praktijk blijken liggende formaten minder populair. Mocht je interesse hebben in een liggende kaart dan zetten... Er zijn al meerdere papierformaten beschikbaar. Deze staan bij "zelf ontwerpen". In de praktijk blijken liggende formaten minder populair. Mocht je interesse hebben in een liggende kaart dan zetten we een bestaand ontwerp met alle liefde om! Groetjes, Marjolein

Kaarten besteld met eigen ontwerp. Zelf kieskeurig persoon en op de site kon ik alle kanten opgaan met mijn ideeën . Zo mooi uitgekomen.

Fred

Bedankt,

Ik had bedankkaartjes laten maken met mijn eigen ontwerp nouw ze waren precies zo als dat ik gewenst had geweldige en zuivere kwalitijd maar vooral op tijd geleverd.
Bedankt,

Bedankt Leintjes ga zo door.

Met vriendelijke groet Fred

Maria

Op zoek naar bedankkaartjes voor een feestje (huwelijksjubileum), kwam ik deze website tegen. Ik wilde kleine bedankkaartjes en die vond ik hier. De aflevering was snel en de kaartjes zien er keurig... Op zoek naar bedankkaartjes voor een feestje (huwelijksjubileum), kwam ik deze website tegen. Ik wilde kleine bedankkaartjes en die vond ik hier. De aflevering was snel en de kaartjes zien er keurig verzorgd uit.

Heel mooi drukwerk! Precies zoals het digitaal gemaakt is. Heel blij mee!

A. Pijpers

Ik heb trouwkaarten ontworpen op jullie site. Super klantvriendelijk. Top.
Daarna besteld en de volgende dag in huis. Wederom top.

Jilda

Ech top! Super service en prachtige kaarten 😍🙌🏻

Sarah Claessens

Zeer snel geleverd.
Oogde nog mooier dan verwacht.
Voelde ook erg aangenaam, lijkt zeer kwalitatief.
Zeer mooie kaartjes!