Laura

Wij hebben de uitnodigingen besteld voor onze bruiloft. Wij zijn erg tevreden hoe de communicatie via de mail is, de snelheid van levering en de kwaliteit van de kaarten.

Lisa

Snelle levering en klantenservice heeft ons goed geholpen met een spelfout op de kaart!

Lisanne

Vlot en soepel. Goede service en staan open voor het aanpassen ze kaarten naar je persoonlijke stijl.

Kirsten diks

Makkelijk, geen standaart kaart. Alles kan naar je wensen aanpassen.

Linda

Snelle levering en mooi resultaat!!

van der wal

Snelle en correcte afhandeling

Een handige site, gave producten en snelle levering! Zeer tevreden en heel blij met mijn Save the date kaartjes.. Mijn volgende bestelling worden de trouwkaarten!

We hebben onze save the date bij Leintjes ontworpen. Online tool werkt goed, zelf mooi ontwerp kunnen samenstellen en proefdruk besteld. Proefdruk was perfect en toen grotere oplage besteld, helaas... We hebben onze save the date bij Leintjes ontworpen. Online tool werkt goed, zelf mooi ontwerp kunnen samenstellen en proefdruk besteld. Proefdruk was perfect en toen grotere oplage besteld, helaas werden deze kaarten anders afgedrukt dan de proefdruk. Toen met Leintjes gebeld en gratis een herdruk gekregen. Helaas was ook deze niet exact hetzelfde als de intiele proefdruk, maar dit keer omwille van tijdverlies zo gelaten. Op zich dus goed geholpen, maar niet blij mee dat uiteindelijke afdruk niet hetzelfde is als proefdruk... we hebben hoop tijd en moeite in ontwerp gestoken, dan moet het gewoon perfect zijn. Niet unaniem tevreden dus.

Wij hebben fijne ervaringen met Leintjes. Toen bleek dat niet alle kaarten beschikbaar waren om onze huisstijl compleet te maken, werd deze voor ons gemaakt.
Het verwerken van de kaarten gaat...
Het verwerken van de kaarten gaat heel makkelijk en we konden onze eigen ideeën toepassen.

Handige tool met veel mogelijkheden om uitnodigingen helemaal naar eigen wens te ontwerpen. De proefdruk was heel snel binnen, net als de bestelling en het resultaat ziet er prachtig uit!