8.2/10
8.2/10

Roeline Slingerland

Snel en goed verstuurd

snel en duidelijk

ik bestelde twee dezelfde brilletjes (verschillende kleuren) maar kreeg er 1 vilten hoesje bij.

Sabine Vanden Avenne

Zeer vriendelijk en snelle reactie

Dick Swaneveld

Goed product!

Goede kwaliteit van het product.

Stephane Laurencin

Alles goed toegekomen en goede kwaliteit

Tom Schuermans

Zoals steeds duidelijke communicatie, perfecte feedback en opvolging order.

Steeds duidelijke feedback aangaande bestelling/levering

Geen, alles perfect in orde

Wil Pennings

Uitstekende dienstverlening

Snelle zorgvuldige levering

Jean Speicher

Niet de juiste bril ontvangene

snelle opvolging

ok

Reactie Leesbrilwebwinkel.nl:

Geachte heer Speicher, U heeft de juiste bril ontvangen. Wij hebben ondertussen telefonisch contact gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat u de juiste bril heeft ontvangen. Mocht uw aankoop niet... Geachte heer Speicher, U heeft de juiste bril ontvangen. Wij hebben ondertussen telefonisch contact gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat u de juiste bril heeft ontvangen. Mocht uw aankoop niet naar u zin zijn dan mag u uw leesbril altijd retour zenden (* na ontvangst door ons vergoeden wij naast uw aankoopbedrag ook de door u gemaakte portokosten van het retour zenden). U heeft aangegeven dat u veel complimenten ontvangt over uw nieuwe leesbril en dat u tevreden bent over uw aankoop. Wij wensen u veel (lees) plezier met u nieuwe leesbril. Met hartelijke groet, Robert Seymour van LeesbrilWebwinkel

Wiljan Slotboom

Levering duurt wat langer dan gewend (heb zelf geïnformeerd naar levertijd) , bovendien ook verkeerde kleur bril geleverd.

Aangeven wanneer je bestelling kan verwachten.

Reactie Leesbrilwebwinkel.nl:

Beste Wiljan Slotboom. Dank u wel voor uw feedback. Een nieuwe computerbril is naar u toegestuurd en heeft u in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons uiterste best om uw... Beste Wiljan Slotboom. Dank u wel voor uw feedback. Een nieuwe computerbril is naar u toegestuurd en heeft u in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling z.s.m. en accuraat te leveren. Wij leveren tussen de 2 - 5 dagen. Mochten wij tegenslag verwachten dan zullen wij u altijd hierover informeren. Wij zijn 6 dagen per week zowel telefonisch, per mail of in onze winkel bereikbaar. Wij wensen u veel (lees) plezier. Met hartelijke groet van Leesbril Webwinkel team

peter oerlemans

Mooie leesbrillen

Snelle bezorging

Angélique

Heel goed. Beter dan de rest.

Via mijn werk mocht ik een (dure) leesbril uitkiezen bij Pearl. De leesbrillen van de Leesbril Winkel zijn van veel beter en héél veel voordeliger. Ik koop al sinds 2014 mijn leesbrillen bij deze... Via mijn werk mocht ik een (dure) leesbril uitkiezen bij Pearl. De leesbrillen van de Leesbril Winkel zijn van veel beter en héél veel voordeliger. Ik koop al sinds 2014 mijn leesbrillen bij deze TOP winkel - naar volle tevredenheid. Ik kan het iedereen aanraden. Ik koop ze zelfs voor familie en vrienden, als (verjaardag) cadeau. Leuk om te geven en leuk om te krijgen ;-)