Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Henri

Prettig om mee samen te werken

Margreet

Leertouwer is een bedrijf met veel kennis en goede service op het gebied van telefonie.

Margreet | Stichting Parousie

Patrizia | WelThuis

Prima ontwiddelpartner om visie omtrent domotica mee uit te werken

Irene | Savelberg, Zorgpartners Midden|Holland

Juist het op maat maken van dé technologische oplossing in onze zorginstelling spreekt me erg aan. Bijzonder helpend is het steeds maar aanzetten tot nadenken vanuit visie. De samenwerking en vooral... Juist het op maat maken van dé technologische oplossing in onze zorginstelling spreekt me erg aan. Bijzonder helpend is het steeds maar aanzetten tot nadenken vanuit visie. De samenwerking en vooral het samenspel in de innovatie was prima. Het gezamenlijk optrekken in de PR was soms best een zoektocht maar vaak heel bijzonder. In de uitvoering daarvan elkaar versterkend. Ik hoop wel dat het leertouwer lukt om dit vast te houden, ga niet onder in je eigen succes!!

Harry | KRIKKE elektro

Goede basis opleiding genoten, pluk er nog steeds de vruchten van!

anoushka | Het Schild

Goed bereikbaar en bereidheid tot samenwerken. Gevoel partner te willen zijn. Echter zijn we van het resultaat niet altijd overtuigd. Met name stukje communicatie kan over en weer beter.

Dick | Stichting De Rozelaar

Op monteursniveau prima. Bereikbaarheid leidinggevenden soms slecht. Met servicenummer alleen maar slechter geworden.

Marco | Topaz

Betrouwbaar en kennis van zaken

Rick | Van den Brink Barneveld

Plezierig en accuraat