8.3/10

Yolanda Varekamp

Super klantvriendelijk en snelle levertijd. 1 dag

Helaas kan er geen uitzondering gemaakt worden met ruilen na een verjaardag, deze valt buiten de 14 dagen

Zie 1

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u niet tevreden bent over onze klantvriendelijkheid.
Wij hanteren de richtlijnen van Webshop Keurmerk, ook m.b.t. retouren.
U heeft 14 dagen bedenktijd en weer 14 dagen later moet het product in goede bij ons binnen zijn. Dat is een totaal van 28 dagen. 1 dag later is echter nooit een probleem.
Uw vroeg ons om 21 a 28 dagen extra bovenop de standaard 28 dagen, dat vinden wij te lang, hopelijk kunt u daar begrip voor hebben.

Snelle service, prima levering!

Prima communicatie, snelle reactie op een vraag, snelle levering, duidelijke website en uitleg van betaalmogelijkheden. Alles naar wens verlopen

zie ervaring met het bedrijf

Product besteld en volgende dag keurig geleverd gekregen. Zocht een specifiek product en kwam zo op deze website terecht.

Ja, de snelheid en zorgvuldigheid van afhandeling en verzending. Product ook conform presentatie.

Wat ik minder vond, was dat er verzendkosten werden berekend. Boven een bepaald bedrag zou dat niet meer zo moeten zijn.
Verder vond ik de toon van de bijgeleverde informatie over onder andere retourneren niet prettig van toon. Wat te negatief en 'dreigend'. Voor mij een belangrijk punt; vond dat gewoon niet prettig.
En dan was er nog een punt: ik wilde de zending volgen, maar dat lukte niet. Dat had er mee te maken dat ik geen account had aangemaakt (was voor de bestelling ook niet nodig), en daarom bleef ik heen en weer gestuurd tussen account aanmaken en wachtwoord wijzigen. Ik heb voldoende ervaring met het aanmaken en wijzigen van accounts om te weten dat er iets niet klopt.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor de reactie, altijd welkom, ook als deze niet helemaal positief is, wij zullen er lering uittrekken. De track en trace heeft helaas te maken met een storing elders, waar momenteel aan wordt gewerkt, dit heeft onze grote aandacht en zorg. De andere opmerkingen nemen we ter harte. Graag tot een volgende keer.

Netjes en snel gereageerd op vragen die ik had.

Dido

Goede communicatie, snelle levering

Goede producten, van goede kwaliteit, tegen een scherpe prijs

Mia Bonne

1e keer iets besteld en keurig op tijd geleverd

Hans de Boer

Heel overzichtelijke website met veel informatie over het product. Snelle levering.

Veel informatie over pasvorm en materiaal

Kleur van de foto weergave.

Prettig en overzichtelijke website, heb hier vaker besteld en zoals gewoonlijk wordt alles snel en goed geleverd.
Mijn volgende bestelling doe ik weer bij deze winkel!

De website ziet er goed uit, is duidelijk en overzichtelijk.

Kan geen verbeterpunten bedenken