8.3/10

Remon

Positief, prima

Duidelijk en assortiment van model slippers was alleen bij u firma te verkrijgen

Bij ophalen stond het pakketje om verzonden te worden

Een zonneklep besteld. Maar helaas niet meer leverbaar. Een fout op de site.

De nette reactie en antwoordt op mijn vraag.

De voorraad producten controleren.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor uw feedback.
U hebt helemaal gelijk. Ondanks ons doel om alles optimaal voor elkaar te hebben, is het met uw product niet goed gegaan. Des te meer reden om onze standaard voor ogen te houden.
Nogmaals onze excuses.

Helaas was een besteld product niet op voorraad, wel werd hierover netjes gebeld

Persoonlijk contact

Online voorraad moet wel kloppen

Marc Mathijs

Was enige bedrijf die het product in voorraad had aan deze zeer voordelige prijs en een snelle levering.

voordelige prijs en snelle levering

doe zo voort

Prima, alleen verbeterpunt voor PostNL

PostNL werkt prima, maar dat ze geen tijdsvak kunnen aangeven voor aflevering vind ik wel een minpunt

Product en levering is prima. Toch zal ik niet snel meer bij jullie bestellen. Ik heb een luchtbed voor 60 euro gekocht, welke bij obelink slechts 30 euro bleek te kosten. Dit verschil is echt...

Belachelijk groot prijsverschil met vergelijkbare bedrijven.

Heel goed. Vlot contact en levering

Site werke niet volledig op gsm

Anneke

Vlotte levering!

Op zich prima, behalve het retourneren.

het product was moeilijk te krijgen, dus heel fijn dat het bij jullie verkrijgbaar was en gewoon op voorraad. Snel in huis.

Ja, helaas paste de schoen niet goed en was de retourzending nog even een puzzel, omdat het nogal onduidelijk was. Het meegezonden retourformulier was anders dan die op de website die niet te printen was (door mij althans). Je moest bellen of mailen als je ging retourneren. Bellen ging niet i.v.m. Koningsdag en weekend. Ik heb dus gemaild en op hoop van zegen pakket teruggestuurd. Hopelijk krijg ik nog een bevestiging dat het in orde is.
Verder jammer dat de retourkosten op kosten van de klant komen.