8.3/10

A Douwes

Nvt

Het werd gedelijk snel verzonden.

De bergstein laarsjes zijn los in een doos gegooid en vervolgens verzonden. Heel armoedig en zeer slordig dat deze niet in de orginele doos zijn verzonden (heb meerdere besteld bij andere webwinkels en deze werden gewoon netjes in de schoenendoos in een doos verzonden). De laarsjes zijn een cadeau en het is echt armoedig om de laarsjes los in de pakken. Ik zou het op prijs stellen als jullie alsnog (kosteloos) de originele bergstein schoenendoos voor maat 29 naar mij opsturen. Ook heel schandalig in deze tijd om verzendkosten te vragen en ook voor het retourneren. Het is dat jullie de enige waren die online de juiste maat op voorraad hadden.... anders had ik nooit voor jullie gekozen. Was een eenmalige aankoop dus.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor jouw reactie, maar erg vervelend dat je zo teleurgesteld bent.
Wij versturen niet in de originele verpakking, maar de snowboots worden normaal gesproken wel met zorg ingepakt bij het versturen, als dit nu niet is gebeurd is dat terecht zeer teleurstellend. Want zoals je het omschrijft mag het echt niet de deur uit.
M.b.t. terugsturen: dit vergoeden wij alleen als een complete bestelling wordt teruggestuurd, dit staat ook omschreven in onze voorwaarden, maar we begrijpen dat de ene teleurstelling de andere versterkt.
Helaas is er duidelijk iets misgegaan. Daarom onze excuses via deze weg.

Super snel geleverd en scherpe prijs

yapi

Heel erg slecht. Ik zocht schoenen zonder zwarte zolen, dus ik bestelde schoenen op grond van de foto's (met een effen oranje/beige onderkant). Ik krijg uiteindelijk mijn schoenen, en dan blijkt een...

geen sterke punten

Verbetertip: lever wat je belooft! Zorg dat je levert wat er op de foto's staat van je product.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor uw reactie, maar jammer dat u zo ontevreden bent. De zool is een non marking zool, staat tevens op de zool. En dus zeer geschikt voor het doel dat u voor ogen hebt. Echter, als u van de koop wilt afzien, dan kunt u dat via email aangeven, waarna wij u graag een retour adreslabel mailen.

Kaija

Binnen 2 werkdagen geleverd. Goed via mail laten weten wanneer het verzonden was en wanneer het aan zou komen. Snel en top service

Snelheid en communicatie

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor je positieve feedback, heb je nog tips voor ons? Op de gebieden aftersales en klantvriendelijkheid geef je ons een lage score, we horen graag wat we daar aan kunnen verbeteren.

Zeer klantvriendelijk.

Goede klantenservice

Productinformatie op website

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor jouw positieve reactie! En de tip mbt productinfo is terecht, we werken er hard aan. Graag tot een volgende keer!

Roberto

Erg betrokken en voor mij 9+ klantbeleving.

Snelle goede service en kennis van zaken

Ga zo door

Duidelijke informatie en snelle bezorging!

Via internet een campingstoeltje gekocht

Snelle afhandeling en bezorging. stoeltje op voorraad, verder geen omkijken naar.

Lemmens a

Redelijke prijs snelle levering

Prima, al was het telefonische. Super geholpen. Daarna kunnen bestellen op de webshop?

Geven niet zomaar op.

Nee niets.