8.3/10

Ervaring is heel erg goed. Ik had per abuis bij levering aangegeven dat ik het artikel in de winkel kwam ophalen in plaats van te laten bezorgen. Toen ik belde werd dit meteen gewijzigd.

Bij bovenstaande telefoongesprek werd aangegeven dat wanneer ik niet gebeld had, zij contact met mij zouden opnemen gezien de reisafstand van mijn woonplaats tot de winkel. Er was dus al opgemerkt dat waarschijnlijk bij de levering per abuis ophalen in winkel was aangegeven.

nee

Slecht
foute info op site; was van ander product
2 artikelen an de 3 niet in voorraad !

zie eerder

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Onze excuses, u hebt helemaal gelijk dat u ontevreden bent over de verkeerde informatie.
We hebben direct actie ondernomen en zijn met u in overleg gegaan over een oplossing die voor u het beste zou zijn. Het door u gekozen product was uitverkocht, daarom hebben wij u een product met dezelfde werking aangeboden.
U hebt er voor gekozen om niet een vergelijkbaar product af te nemen, maar uw gemaakte kosten z.s.m. terug ontvangen. En uiteraard hebben wij deze kosten direct aan u overgemaakt. Feit blijft dat we u niet konden bieden wat u had besteld, dat is jammer.

Is eerste keer en is goed.

vond het sterk punt dat je op de website kan aangeven wanneer je het product bezorgd wilt hebben.

nee

Andersen

Snelle verzending breed assortiment. Dit navigeert lastig op een mobiel divise.

Brede keus snelle levertijd

Site op een mobiel apparaat mag versimpelen

Ik wilde schoenen kopen en heb moeilijke, pijnlijke voeten en losse zolen. Er is net zo lang gezocht tot ik de juiste schoenen had gevonden. Of dat nou 1 uur duurt of 2 uur maakt ze niet uit, ze...

Klant tevreden stellen staat voorop. Als ik daar een product niet kan kopen zullen ze me indien mogelijk doorsturen naar een zaak die mij wel kan helpen. Als er te weinig tijd is om een weloverwogen aanschaf te doen, zullen ze voorstellen om een andere keer terug te komen als ik meer tijd heb (heb ik echt meegemaakt)

nee, heb geen verbeterpunten

Correcte en snelle levering van de producten

Duidelijke website

Zondoorstoofde blijven gaan

Zeer betrouwbaar, fijne site en snelle levering.

Duidelijk, betrouwbaar en snel

Uitstekend goede service, telefonisch goed bereikbaar,en gaven alle informatie die ik nodig had van artikel.
Ook de webshop werkt optimaal en snel, ook retourneren geen probleem al met al top...

Telefonisch bereikbaar en goede informatie

Wat mij betreft geen

Snelle en correcte levering

Vriendelijke medewerker aan de telefoon.
Zeer vlotte service vlotte

Vlotte service