2092 beoordelingen

2092 Reviews

Kurt Malme

Good webshop, nice price and fast delivery

Good value

None

KKITCHEN

Alles klopt

Alles klopt

Brigit van Schie

Het was een positieve ervaring met Leerentveld en ik ben blij met het product dat ik hem mogen ontvangen.

Snelle service

Sylvie

Vlotte levering

Goed overzicht

Marjolein

Heel goed

Snelle levering. Goede communicatie. Snelle afhandeling na terugsturen artikel.

Houden zo!

Sebastiaan

Slecht

Snelle contact via de mail

Niets iets verkopen via de site maar het niet kunnen leveren. En zeggen dat de kleding gestolen is komt bij mij niet geloofwaardig over. Had eventueel een kortingscode gegeven of een andere... Niets iets verkopen via de site maar het niet kunnen leveren. En zeggen dat de kleding gestolen is komt bij mij niet geloofwaardig over. Had eventueel een kortingscode gegeven of een andere alternatief .

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Het is jammer te moeten lezen dat jij onze redenen van niet kunnen leveren niet vertrouwd. Uiteraard leveren wij ook liever wel dan niet, maar dit was overmacht.
Wij hebben dezelfde dag het...
Wij hebben dezelfde dag het aankoopbedrag reeds aan jou teruggestort.

Annemarie

Wandelschoenen gekocht

Geweldig advies gehad in de winkel nadat ik via de website wandelschoenen gekocht had die me niet voldoende paste. In de winkel geholpen door Marco en naar gegaan met geweldige schoenen en een goed... Geweldig advies gehad in de winkel nadat ik via de website wandelschoenen gekocht had die me niet voldoende paste. In de winkel geholpen door Marco en naar gegaan met geweldige schoenen en een goed gevoel!

R. Berns

De bestelling werd overeenkomstig de afspraak geleverd.

Nadat we de bestelling terug hadden gestuurd (verkeerde maat besteld) werd het reeds betaalde geld binnen één week terug gestort, zoals ook op hun website staat.

Martin

Goede service