2096 beoordelingen

2096 Reviews

Camilla Jaspers

Eerst goede telefonische inlichtingen ontvangen! Schoenen besteld helaas waren deze schoenen schijnbaar in de winkel gedragen. Daar had ik niets over vernomen maar het is wel zichtbaar. Het paar... Eerst goede telefonische inlichtingen ontvangen! Schoenen besteld helaas waren deze schoenen schijnbaar in de winkel gedragen. Daar had ik niets over vernomen maar het is wel zichtbaar. Het paar gaat helaas retour. Moet zelf terugzenden betalen, jammer.

Goed telefonisch advies

Nieuwe schoenen uit de doos sturen geen pas exemplaar. Retour zenden in dit geval gratis maken

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Schoenen mogen bij ons in de winkel gepast worden, maar uiteraard mag er niet mee buiten op gelopen worden. Jammer dat ze niet geheel voldeden aan jou verwachting, onze excuses daarvoor.
Terug...
Terug sturen van een bestelling is inderdaad op kosten van de kopen, maar dit is ook duidelijk vermeld in onze voorwaarden.

Danijel Novakovic

Hockeyschoenen gekocht

Goede prijs, snelle levering.

Boven een bepaald bedrag geen verzendkosten rekenen.

Frits Hoff

snel telefonisch advies, goede prijs / kwaliteit

maattabel zo breed mogelijk geven

Yvon

Snelle levering duidelijke omschrijving en ook nog eens scherpe prijzen. Aanrader!

Ronald

Goede ervaring.

Overzichtelijke website.Snelle verzending. Werd goed geinformeerd over levering.

Geen.

Hahnraths

Ik ben heel tevreden het artikel was niet compleet Naar een belletje had ik de volgende dag al het ontbrekende onderdeel

Klantvriendelijkheid professionaliteit

Wijverhurenprinters.nl

Doet wat t beloofd!

Optijd

H. De Zeeuw

Duidelijke website, eenvoudig kortingscode te gebruiken. Snelle levering

Niets

Lilian

Aankoop hockey stick

Erg klantvriendelijk

De foto klopte niet bij de tekst waardoor het verkeerde product is geleverd. Erg netjes opgelost met retour en alternatief product