Leefhuus

Linda

Goede service, goed advies en nette levering!

Myran Vonk

Fantastische mooi hout geleverd. Alles netjes op maat en precies zoals we besteld hadden. Kregen zelfs nog een plankje extra. Ben er geweldig blij mee. Prima verpakt ook. Snelle antwoorden via... Fantastische mooi hout geleverd. Alles netjes op maat en precies zoals we besteld hadden. Kregen zelfs nog een plankje extra. Ben er geweldig blij mee. Prima verpakt ook. Snelle antwoorden via email.

Binnenkort wordt onze lambrisering gemonteerd en ik zal zeker de fotos doorsturen.

Ontzettend bedankt hiervoor!

Dikke duim voor Leefhuus!

Kimberly van Baardwijk

Heel fijn geholpen. Niks was teveel gevraagd. Heel blij met onze stijgerhouten lambrisering met amsterdamse huisjes!

Vriendelijk, hart voor de producten en ook erg mooie producten.

Hans

Mooie tuinbank besteld. Op mijn verzoek niet gemonteerd. Bij ophalen stonden eerst 2 dezelfde poten klaar ipv 2 in spiegelbeeld. Gelukkig waren er nog 2 andere voorradig. Montage viel tegen; klosjes... Mooie tuinbank besteld. Op mijn verzoek niet gemonteerd. Bij ophalen stonden eerst 2 dezelfde poten klaar ipv 2 in spiegelbeeld. Gelukkig waren er nog 2 andere voorradig. Montage viel tegen; klosjes zaten niet overal op de juiste plek. Hoop dat de constructie op termijn stevig genoeg is. Maatvoering en afwerking van de poten had beter gekund. Resultaat wel heel mooi.

Reactie Leefhuus:

Goed om te horen dat je blij bent met het resultaat! Het zijn inderdaad hele mooie banken, maar het in elkaar zetten kan soms lastig zijn. Mocht je twijfelen over de montage of de constructie, dan... Goed om te horen dat je blij bent met het resultaat! Het zijn inderdaad hele mooie banken, maar het in elkaar zetten kan soms lastig zijn. Mocht je twijfelen over de montage of de constructie, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Nu, maar ook in de toekomst. We helpen je graag.
De poten kopen wij op dit moment in en monteren wij voor de meesten klanten in eigen meubelmakerij. Omdat ook wij de montage tegen vinden vallen, gaan wij de poten helemaal zelf maken. Voor jou natuurlijk niet meer van toepassing, maar montage/afwerkingsproblemen zullen voor toekomstige klanten die de bank zelf in elkaar willen zetten niet meer van toepassing zijn.

Marloes Schilders

Duurde wat lang voor de levering er was, maar toen het binnen kwam was het echt een cadeautje. Mooi ingepakt, kaartje erbij, helemaal af. Complimenten!

Jessica Geensen

Prima service! Er ging wat mis met de levering en na kort mailcontact super snel hersteld en heel vriendelijk opgepakt! Verder natuurlijk enorm blij met onze prachtige bank in de tuin!

D.W.F. Nederland

Helaas bij levering 1 lamp defect. Vooraf testen wellicht een idee? Inmiddels zelf opgelost. Verder OK.

Reactie Leefhuus:

Wat vervelend dat een lamp niet werkte! Wij testen lampen altijd voordat we ze opsturen en ook deze drie lampen zijn getest en deden het. Waarom er één bij aankomst toch niet werkte is voor ons ook... Wat vervelend dat een lamp niet werkte! Wij testen lampen altijd voordat we ze opsturen en ook deze drie lampen zijn getest en deden het. Waarom er één bij aankomst toch niet werkte is voor ons ook onduidelijk, maar u mag ons altijd een email sturen, zodat wij mee kunnen denken met een passende oplossing. Graag zelfs! Fijn dat het inmiddels is opgelost. Voor het ongemak zullen wij u een persoonlijke kortingscode mailen. In ieder geval heel veel plezier met uw lampen en als u nog vragen heeft, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, het Leefhuus

Prima op de hoogte gehouden over de levering. Leuk product!

Leuke mailwisseling Vlotte service.