Leefhuus

Fam BAkker

Hallo,

Hallo,

Wij hebben een naambordje voor onze buitendeur laten maken. Communicatie heb ik als fijn ervaren, samen het ontwerp besproken en aangepast. Ik ben heel blij met het resultaat. Het is een persoonlijk bordje geworden, die goed bij ons en bij het huis past.

Tieleman

Snelle bezorging. Goede service. We kregen uiteindelijk meer producten dan besteld, voor hetzelfde geld. Fijn bedrijf

Mooie kwaliteit onderzetters met een natuurlijke uitstraling
Zeer snelle service en leuke kadoverpakking

Product en levering beantwoordt geheel aan mijn wens.

Cojan

Ik had een spiegel besteld. Die is super mooi en de bezorging was perfect. Om een prima manier verpakt zodat er niks mee kon gebeuren.
De spiegel hangt super mooi boven ons kastje. Een...
De spiegel hangt super mooi boven ons kastje. Een pronkstuk om te zien. Dank jullie wel.

Mieke

Goed contact via de mail. Snelle levering. Mooi vak werk ! 👍🏻

Een mooie tuinbank, alleen jammer dat als je het als pakket ophaalt zelf de gaten voor de schroeven moet boren, terwijl je als je de bank in zijn geheel meeneemt, alles al klaar is. Misschien dat de... Een mooie tuinbank, alleen jammer dat als je het als pakket ophaalt zelf de gaten voor de schroeven moet boren, terwijl je als je de bank in zijn geheel meeneemt, alles al klaar is. Misschien dat de gaten altijd voorgeboord kunnen worden.

Reactie Leefhuus:

Fijn dat u blij bent met de bank! Altijd goed om te horen. De gaten zijn inderdaad niet voorgeboord. Dit doen wij bewust, zodat mensen zelf kunnen bepalen hoe ze het zit- en rugdeel willen plaatsen... Fijn dat u blij bent met de bank! Altijd goed om te horen. De gaten zijn inderdaad niet voorgeboord. Dit doen wij bewust, zodat mensen zelf kunnen bepalen hoe ze het zit- en rugdeel willen plaatsen (iets hoger of juist lager). Maar we nemen uw feedback zeker mee, wellicht zijn er meer mensen die het fijn vinden als gaten voorgeboord zijn. Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier met uw bank.

Christel

Snelle reactie op vraag, goed meegedacht en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Kelly Bosman-Verwijs

Hele goede service. Het door ons bestelde bankje was echt geweldig en mijn ouders waren dan ook heel erg blij dat ze deze voor hun 40e trouwdag kregen.

Gerda

Leefhuis zou ik zeker nog aan andere personen aanbevelen. Ikzelf ben er zeer tevreden over. Zowel de kwaliteit van het wandbordje, als de leveringstermijn.