LEDworld.nl

LEDworld.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop LEDworld.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2240
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen LEDworld.nl met 9/10. Gebaseerd op 2240 ervaringen.

John
John
Score voor LEDworld.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig, defecte producten zijn omgeruild.

W. Glas
W. Glas

Top!.

Esther Kroon

Mijn ervaring is helaas uitgelopen op een teleurstelling. op 24-02-2017 een lamp besteld en via ideal gelijk betaald..
helaas tot op heden (12-4-2017) nog geen bestelling ontvangen. telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken en op mijn e-mail berichten krijg ik geen antwoord. jammer dat er dan alleen nog het schrijven van een slechte ervaring over blijft te lijken.

Sjors
Sjors
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. snelle levering en goed advies.

Willem van Oers
Willem van Oers

Klasse!.

Patricia Overeem

Slechte levering! heb 4 maanden op een 3tal spotjes moeten wachten, vervolgens een keukenlamp besteld welke uiteindelijk (na 6x uitstellen van de leverdatum) pas na 7 (!) maanden geleverd zou kunnen worden! belachelijk. diezelfde lamp uiteindelijk bij bol.com gekocht en binnen 1 dag binnen. op m'n geld terug zat ik vervolgens ook lang te wachten. ik zal niet meer iets kopen bij deze winkel.

Margriet
Margriet

Theo
Theo

Veel aanbod

Ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hoi lampen besteld 12volt met dimmer en trafo. werkt perfect en door de klantenservice erg goed geholpen.

Bert Hendriks
Bert Hendriks

prijs en advies

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima webshop! goed advies en scherpe prijzen.

Pauline
Zeer slecht (2/10)
Pauline

Informatie op de website & vindbaarheid van product

Open een klantenservice die ook buitenkantoortijden open is.
Maak retourneren altijd gratis
Klantenservice communiceert, maar het is niet erg hartelijk. Ook niet onvriendelijk.
Backoffice is niet op orde blijkt bij mijn bestelling. Productnaam is goed, producten in doos niet.

Score voor LEDworld.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn ervaringen met ledworld is niet goed. ik bestelde een product op de website met een e14 fitting. op de pakbon stond dit duidelijk vermeld echter bij opening vond ik 3 e27 lampen. in het weekend was de klantenservice niet open. bellen is enkel onder kantoortijden. op mijn mail van zaterdagochtend kwam pas maandag in de loop van de dag reactie. wel een gratis retourlabel ontvangen. echter het product dat ik wilde bestond volgens medewerker niet. dit werd na twee dagen gemeld omdat de leverancier dit aangaf. ik heb er echter al exemplaar van. dat is dus een leugen. daarnaast werd mij geen alternatief geboden die past bij mijn wens, lage lumen, led en e14 fitting. dit kan een incident zijn maar mijn conclusie is: slechte backoffice, slechte bereikbaarheid en kwaliteit klantenservice, geen productkennis en retour in principe altijd met kosten terwijl dit wettelijk niet mag......

Bedrijfsinformatie

Online retailer van diverse artikelen zoals LED-verlichting, lampen, electra, uiterlijke verzorging, huis tuin en keuken artikelen.

Onze shops:

www.ledworld.nl