Reviews

9.4 / 10
86 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

86 Reviews

Arno Mooren

8/10

Super geleverd wat ook besteld heb


Fixt installatiewerk

10/10

Service gericht en producten zijn kwalitatief prima in orde


Marcel Roelofsen

8/10
(Bewerkt)

Helaas zijn de verkeerde LED TL lampen naar ons opgestuurd. We hadden Philips besteld. Er is een goedkoper (B) merk opgestuurd. In overleg alles weer retour gezonden. Nu afwachten wanneer de juiste... Helaas zijn de verkeerde LED TL lampen naar ons opgestuurd. We hadden Philips besteld. Er is een goedkoper (B) merk opgestuurd. In overleg alles weer retour gezonden. Nu afwachten wanneer de juiste TL buizen binnen komen.
Inmiddels zijn de juiste TL buizen geleverd. Alles keurig netjes opgelost.


Jeffrey

10/10

Goede overzichtelijke website met scherpe prijzen. Reageerde snel op mijn vragen via de chat. Niets op aan te merken, top!


Pablo

10/10

Bij vragen over het product werd ik vriendelijk geholpen door de klantenservice. Blij met mijn wifi lamp aankoop. Nu kan ik remote de sfeer van mijn woonkamer aanpassen :)


Tiemen

2/10

Leveren een niet werkend product en houden me in hun communicatie aan het lijntje om uit eindelijk beloofde hulp niet te leveren. Erg teleurgesteld.

Reactie Ledwinkel-Online:

Beste Tiemen,
Bedankt voor uw review en feedback. We vinden het erg vervelend dat u aangeeft teleurgesteld te zijn. We hebben u ondertussen telefonisch gesproken. U heeft een rgb LED buis...
Beste Tiemen,
Bedankt voor uw review en feedback. We vinden het erg vervelend dat u aangeeft teleurgesteld te zijn. We hebben u ondertussen telefonisch gesproken. U heeft een rgb LED buis gekocht en het lukte u niet om deze te koppelen. U heeft hier een collega over gesproken die een email zou sturen met instructies. Deze email is direct verstuurd, (dit hebben we later bevestigd) echter heeft u aangegeven deze email niet te hebben ontvangen waardoor u het gevoel kreeg dat wij niet adequaat reageerden op uw verzoek. Helaas is er ergens iets misgegaan met het ontvangen van onze email waarvoor onze excuses.
We hebben de geretourneerde buis getest, deze werkt gelukkig wel, u had geen defect product ontvangen. We vinden het nogmaals erg vervelend dat u de situatie als negatief heeft ervaren maar gelukkig heeft u aangegeven te begrijpen dat het een misverstand was.
Mocht u ooit nog LED verlichting nodig hebben, helpen wij u graag!
Met vriendelijke groet, Team LEDWINKEL-Online


Dan

10/10

Super en snelle service


Faiza

10/10

Zeer tevreden, top service!


C.Th.J. Vrijvogel

10/10

Zeer goede service,snel en zeker.