Fred

Slechte levering ( te lange duur )

klantvriendelijk, goed bereikbaar

snelheid van levering

Jeroen

Aankoop LED-strips en toebehoren

vriendelijke hulp, snelle en duidelijke antwoorden

Bij het bestellen van LED-strips kan gemakkelijk ook toebehoren mee besteld worden. Het is echter niet mogelijk om daarbij meer details van dat toebehoren te bekijken; het is voor een gebruiker... Bij het bestellen van LED-strips kan gemakkelijk ook toebehoren mee besteld worden. Het is echter niet mogelijk om daarbij meer details van dat toebehoren te bekijken; het is voor een gebruiker nogal omslachtig om die items via de zoekfunctie op te moeten zoeken om te zien wat de kenmerken ervan zijn. Het zou gemakkelijker zijn als je meteen kunt doorklikken naar de pagina over het item.

Leo

Product zoals omschreven en snel geleverd

Als het pakje in het weekend bij de bezorger ligt, eerder een update geven over de te verwachten leverdatum. Dit ligt dus aan de bezorgservice waar jullie mee samenwerken. Hun site is ook niet echt... Als het pakje in het weekend bij de bezorger ligt, eerder een update geven over de te verwachten leverdatum. Dit ligt dus aan de bezorgservice waar jullie mee samenwerken. Hun site is ook niet echt klantvriendelijk, vind ik.

Ben

Heel goed product was niet op vooraad maar ik kreeg netjes een mail of ik hierop wilde wachten uiteindelijk product keurig ontvangen

Communicatie

Nvt

Bart

Slecht

geen idee het is nog niet binnen

Niet zeggen volgende dag bezorgd en dan het een week later bezorgen

Wim Thomassen

Levering was niet kompleet, ontbrekende deel snel nageleverd.

Geen ws allemaal prima

Home

Zeer goed er werd met mij megedacht over mijn project, en verbeteringen aangebracht zodat ik geen extra kosten had.

Service

Bertram Interieur

Super snelle levering na zorgvuldig advies

Goed advies over te gebruiken drivers

Michel

Prima bedrijf, klantvriendelijk

Erg behulpzaam en meedenkend

Mail sneller beantwoorden.

G. Smulders

Goed advies.... prima afhandeling van de bestelling

Advisering