Mark

Voedingen besteld voor LED strips.
Voldoen volledig aan de verwachtingen

Wat je ziet is wat je krijgt.

J. Scheepers

Heel compleet assortiment, keurige prijzen. Na levering bleek 1 onderdeel defect. Gebeld, geen wachttijd en kreeg direct, zonder gezeur een nieuwe opgestuurd die er meteen de volgende dag was! Ook... Heel compleet assortiment, keurige prijzen. Na levering bleek 1 onderdeel defect. Gebeld, geen wachttijd en kreeg direct, zonder gezeur een nieuwe opgestuurd die er meteen de volgende dag was! Ook zeer vriendelijk te woord gestaan.
Zeer goede ervaring dus.

Klantvriendelijk en goed bereikbaar voor vragen.

P.Muller

Keurig bedrijf, positieve ervaringen

Duidelijke website, communicatie en het verzenden is prima.

Bruntink

Prima spul

Service telefonische beriekbaarheid

Geen, prima zo.

Eric Van de Sande

Ik kende het bedrijf totaal niet , na opzoekwerk even een telefoontje gedaan om info te vragen over een product en heb dadelijk besteld

Zeer professioneel

nergens iets op te merken TOP

Svenn

goed

Sneller leveren

Menno Koetsier

Ik zocht in eerste instantie naar ledverlichting dat een soort lopend licht gaf. Ik vond dit niet in de webwinkel, en had er een e-mail over gestuurd. Al snel had ik antwoord: het was niet... Ik zocht in eerste instantie naar ledverlichting dat een soort lopend licht gaf. Ik vond dit niet in de webwinkel, en had er een e-mail over gestuurd. Al snel had ik antwoord: het was niet beachikbaar. Erg fijn dat de reactie snel kwam.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor een dimcontroller. Deze werkt erg goed, mede dankzij de behulpzame website. Deze geeft namelijk duidelijk aan wat je allemaal nodig hebt om zo'n controller goed te kunnen gebruiken.
Het product kwam snel aan en werkte naar verwachting.

Service, hulp bij vragen, duidelijke productomschrijving

Ik heb ook een dubbelkleurige led-peertje gekocht, maar deze was niet bestuurbaar met milight. Hier was de pagina niet duidelijk over.

Lieve

Snelle levering, netjes verpakt

Fernando

Netjes aan t woord gestaan en deskundig

N.v.t.

N.v.t

Geert Visser

Led lampjes met afstandsbediening besteld en was positief verrast door de kwaliteit en gebruiksgemak.

Snelle levering en het artikel was goed verpakt.