Rodenhuis

Snelle levering, mooie artikelen en genoeg keus.

Fijne site,
Artikelen gemakkelijk te vinden.

De Weird

Correct

Esther

Vriendelijk, professioneel en met kennis van zaken geholpen

Men denkt mee om de beste oplossing te vinden

Verberne

Blij met de garantie

1 Garantie van 5 jaar. Daarom heb ik hier gekocht!
2 Veel betere kwaliteit dan de goedkope ledstrips die je bij stunt winkels koopt, afstandsbediening werkt ook op afstand

1 De aanhechting (tandjes) van de ledstrip naar de adapter is erg kwetsbaar. Zeker als dat naar beneden hangt
2 Geen persoonlijke voorkeur instelling op de afstandsbediening
3 Enorm...
2 Geen persoonlijke voorkeur instelling op de afstandsbediening
3 Enorm slechte stank uit het pakket. Ik kreeg er hoofdpijn van en heb een paar dagen gelucht. Ik maak me ook zorgen over PFAS

Meinster

M.Meinster

Goede service en goed spul

Van der hijde

Snel geleverd goede service via de mail

Snel antwoord op je vragen ook in het weekend

Matthijs

Tevreden

Snelle levering en instant hulp via chatbox

Van Duin

Ik wilde graag ledstrips warme kleur klassiek ( geelachtig) licht. (Gevraagd via hulp computer. ) Snel binnen gekregen. Met dimmer.
Zag er keurig uit maar toch te wit. Niet warm genoeg. Wit...
Zag er keurig uit maar toch te wit. Niet warm genoeg. Wit ipv gelig ( zoals klassiek warm als led lampen in mijn huis) En t dimmen van kleur ging niet makkelijk. Dus alles netjes terug gestuurd. Is onderweg.

Netjes snel bevering

Graag telefonisch contact
Dan kun je t beter uitleggen wat je bedoeld en nodig hebt.

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Wij staan graag voor u klaar om u telefonisch, per mail of via de Live chat te woord te staan om met u mee te denken in hetgeen wat u nodig zou hebben. Wij zijn bereikbaar... Bedankt voor uw review! Wij staan graag voor u klaar om u telefonisch, per mail of via de Live chat te woord te staan om met u mee te denken in hetgeen wat u nodig zou hebben. Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr van 9.00 uur tot 22.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Zondag zijn wij bereikbaar van 12.00 tot 17.00 uur via 073 704 11 01.

Smorenberg

Veel strips leverbaar

Als ik led 2400 k intoets kom ik niet alle ledstrips tegen

Rob

Prima website, prima producten

Goede informatie over de producten