De Cock

Prima service!

Duidelijke omschrijving producten, snelle levering.

Roeloffs

Goed verzorgd

Vriendelijke helpdesk

Gaat zo door 's.v.p

Michael

Top!

Goede hulp en info bij wat ik voor ogen had. Snel reactie op berichten.

Macco

Snelle levering en uitermate vriendelijke klantenservice

Uitgebreide collectie

Van der lingen

Snel geleverd en goede service

Los probleem op na contact

Jonker JM

Nette en snelle afhandeling

Goede website

Martin de Groot

Top bedrijf. Supervriendelijke klantenservice die met je meedenkt. Had een strip besteld en moest nog een verlengkabel hebben, klantenservice gebeld, die hebben me een mail gestuurd met een link... Top bedrijf. Supervriendelijke klantenservice die met je meedenkt. Had een strip besteld en moest nog een verlengkabel hebben, klantenservice gebeld, die hebben me een mail gestuurd met een link naar dat product en zat gelijk in m'n winkelmandje. Besteld en dd volgende dag had ik het al in huis! Toppers

Goede kwaliteit ledstrip, correcte en vriendelijke klantenservice, alles goed verpakt geleverd en snel in huis.

Wellicht een melding dat de aansluit volgorde niet de volgorde van de meegeleverde snoertjes is. Als je goed oplet zie je dat wel, maar kan me voorstellen dat men het gewoon in de volgorde van de... Wellicht een melding dat de aansluit volgorde niet de volgorde van de meegeleverde snoertjes is. Als je goed oplet zie je dat wel, maar kan me voorstellen dat men het gewoon in de volgorde van de meegeleverde snoertjes aansluit en dan werkt het niet.

Langeslag

Prima!

Op tijd geleverd, fijne gebruiksaanwijzing erbij!👍

Mijden van der

Goed en netjes optijd

Duidelijke beschrijving

bekers

Zeer goed

Goede service gehad per telefoon