Ruttjens

Geweldig bedrijf goede service

Als iets niet goed is wordt gelijk omgeruild werd dezelfde dag nieuw gestuurd werd volgende dag al bezorgd

van Dijken

Goede kwaliteit ledstrip. Te late bezorging door PostNL.

Kwaliteit van het materiaal.

PostNL volgens afspraak laten bezorgen.

Jetty

Doet wat het moet doen.

van Gils

Overwegend positief

Dummyproof, prima kwaliteit

6 meter LED-strip = feitelijk 5m + 1m, waardoor je een klein dood punt hebt.

Monique

SOLAR TUINVERLICHTING

SNELLE LEVERING

augustus 2021 6x Solar LED wandlamp up downlight Emme gekocht, na 3 lampjes nu defect. Erg leuke lampjes, geven sfeervol licht, gaan helaas niet heel erg lang mee. Contact opgenomen, kreeg uit... augustus 2021 6x Solar LED wandlamp up downlight Emme gekocht, na 3 lampjes nu defect. Erg leuke lampjes, geven sfeervol licht, gaan helaas niet heel erg lang mee. Contact opgenomen, kreeg uit coulance korting van 10% op 2 lampjes voor een bedrag van 79,90, terwijl deze lampjes zonder de aangeboden coulance op de site voor 64,95 worden aangeboden.
Dus beetje vreemd aanbod, met coulance korting ben ik dan 15 euro duurder uit, dan dat deze lampjes op de site aangeboden worden.

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Ik kan me voorstellen dat u graag duidelijkheid wenst betreft ons voorstel. Wij denken graag mee in een passende oplossing, ook als de garantieperiode verstreken is zoals dat... Bedankt voor uw review! Ik kan me voorstellen dat u graag duidelijkheid wenst betreft ons voorstel. Wij denken graag mee in een passende oplossing, ook als de garantieperiode verstreken is zoals dat in uw situatie het geval is. Uit coulance hebben wij dan ook een aanbod gedaan waarbij wij 10% van de kosten op aanschaf van nieuwe lampen op ons hebben genomen. Het staat u vrij om op dit aanbod in te gaan.

Huijgen

Goese aervice en veel bulp bij de technische aspecten

Service en klantenservice

Betere info over de wifi of bluetoothcontrollers

van Duijn

Snelle en juiste levering en prima toegankelijk voor vragen.

Snel en makkelijk beschikbaar voor vragen.

Meesters

Gekregen wat er is besteld, en het functioneert goed

Info was goed

Dianne

Klantvriendelijk en snelle (top)service, fijn!

Voldoet aan de omschrijving/verwachting; problemen werden snel en naar tevredenheid opgelost.