KBJ montage

Duidelijk en snel geleverd

Goede service

ElektraVolta

Als Elektricien bestel ik regelmatig ledstrips op professionele basis. Als het om ledstrips gaat bestel ik bij de ledstripwinkel. Veel al de volgende dag bezorgd via post NL. Daarnaast staan zij... Als Elektricien bestel ik regelmatig ledstrips op professionele basis. Als het om ledstrips gaat bestel ik bij de ledstripwinkel. Veel al de volgende dag bezorgd via post NL. Daarnaast staan zij mij met raad en daad bij indien ik vragen heb. Als ik in de buurt ben ga ik langs om de strips. Dus echt een aanrader

Andre

Goede aanbiedingen

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch zeer netjes geholpen en levering was bijzonder vlot

QnQ Engineering

Zeer goed

snelle levering

brouwerij de vlijt

Makkelijke site/ webshop, zeer snel geleverd..

Fantastisch, en supersnelle levering

Nijkamp Energiedistributie

Snelle levering, juiste produkt, goed verpakt

Positief

Prima product en snelle levering

Great.

Great

Jan Romeyn

Na telefonisch contact een uitstekende oplossing gekregen voor mijn probleem bij de bestelling van een niet voorradig artikel.

zoals hierboven beschreven

Meulenkamp

Mooi assortiment in LED verlichting

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een aantal led panelen besteld en de levering was correct en snel, de panelen geven een mooi verdeeld en egaal licht en was verbaast hoe dun deze zijn. Top!