vanhevel nicole

Uitstekend

stipt geleverd

Robbies

Duidelijke site, snel te vinden in Google, voordelig én geen verzendkosten.

Beschrijf hier uw ervaring

De led strips voor onder het bed bevallen erg goed. Ze zijn mooi weg te werken en de dimmer functie is erg praktisch. Zo kan je aan beide kanten van het bed het licht verschillend instellen. En je hebt toch maar 1 stopcontact nodig. Product zal wel uit China komen maar ziet en voelt toch degelijk..

K.A. van de Put

Telefonisch advies was goed en de levering de volgende de dag dus beter kan het niet.

Hans

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Product is van goede kwaliteit. Klein minpunt is connectie naar adaptor (4 draden).

Maximiliaan

Snelle en goed verpakte levering. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Vóór de aankoop om advies gevraagd voor specifieke toepassing. Snel antwoord gekregen met prima tip. Heb daar ook dankbaar gebruik van gemaakt.

Edwin Bust

Super ik had een bestelling gedaan maar paste niet op elkaar en heeft mij laten weten voor het opgestuurd word gebeld dat ik een andere trip moest hebben werkt preek

super service

Thibault

Vlotte verkoopsdienst, geen problemen gehad

Alex van Dijk

Beste mensen.

Beste mensen.
Twee jaar geleden bij deze Ledstripwinkel een ledstrip gekocht. Afgelopen week ging de controller kapot. Gevraagd om een nieuwe en het bedrijf stuurde mij binnen een dag een nieuwe controller met afstandbediening. En dat helemaal gratis.
Dat is nog eens een prima service. Helemaal TOP.
Afz. van Dijk uit Teuge.

Marco

Producten duidelijk en goed omschreven. Wat je ziet krijg je.

Beschrijf hier uw ervaring

Komen afspraken na en snelle levering.

Raf

Mooi product en snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring

Is precies wat ik wilde.