Marc Bosch

Uitmuntend

Service verlenen, klanten service erg vriendelijk, snelle oplossingen

Vincent van Herkhuizen

Ondanks problemen bij levering van kapotte ledlampen kun je gerust bij hen bestellen vanwege goede telefonische bereikbaar heid en snelle probleemoplossende gerichtheid

Gefrustreerd!

Als je belt beloven ze je van alles..puntje bij paaltje klopt er niks van.Je bestelt A..en ze leveren B af..bel je ze op ..ja sorry ..vandaag word het opnieuw de juiste opgestuurd maar dat word niet... Als je belt beloven ze je van alles..puntje bij paaltje klopt er niks van.Je bestelt A..en ze leveren B af..bel je ze op ..ja sorry ..vandaag word het opnieuw de juiste opgestuurd maar dat word niet nageleefd..voor mij de laatste keer hier waardoor ik me atuk aan erger.Post dus morgen binnen en hoop de juiste spullen!???

beloftes! komen ze niet na.!

Reactie Ledstrip-specialist.nl:

Bedankt voor uw review, ik zie dat mijn collega's uw probleem al via andere kanalen hebben opgelost. Uw order is inmiddels naar u onderweg en het verkeerd geleverde product hoeft u niet te... Bedankt voor uw review, ik zie dat mijn collega's uw probleem al via andere kanalen hebben opgelost. Uw order is inmiddels naar u onderweg en het verkeerd geleverde product hoeft u niet te retourneren.

robeysgym

Super

alles

Reuzenaar

Goed product en snelle levering

Prijs/kwaliteit uitstekend. Snelle levering

Ruud Verhoeven

Levert altijd snel en correct

Goede klantenservice
Mooie prijzen

Ned de looze

Snelle levering van led lampjes goede kwaliteit

Scherpe prijs

Mik