Henry Meere

Thomas

TOP alles bestens, gerne wieder, super Ware

Particulier

Slechte ervaring! Telefonisch niet te bereiken en na 5 dagen nog geen antwoord op mijn ticket. Bestelling loopt al bijna een week en ik heb zelfs geen track en tracé gehad.

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te lezen, u wordt hiervoor contacteert door onze klantenservice.
Hartelijk dank

Wim Hoofd

Slecht voldoen niet aan hun lever termijn

Beste,
hartelijk dank voor uw feedback.
In een privé bericht heeft onze klantenservice contact opgenomen,
om een oplossing aan te bieden.
Dank u wel

Jurre Bijsterbosch

Slecht

Zijn er niet

Beste,
dank u wel voor uw feedback.
In een privé bericht heeft onze klantenservice contact opgenomen,
om een oplossing aan te bieden.
Dank u wel

Djoudy

J’ai commandé des panneaux LeD Avec motifs pour 40 € pièce et à la place j’ai reçu des vulgaire plastique avec motifs sans technologie Led
Une vraie arnaque
Et le service client ne veut...
Une vraie arnaque
Et le service client ne veut rien entendre il veut pas le récupérer
J’ai commandé sur un autre site pour le même prix avec la technologie LED sans souci

Cher client,
Merci pour vos commentaires.
Cher client,
Merci pour vos commentaires.
Sur notre site web, toutes les informations et les détails sont stockés dans la description afin que les clients puissent commander les articles et les ensembles corrects de manière indépendante via la boutique en ligne.
Vous avez uniquement commandé les panneaux acryliques imprimés.
Pour les lumières LED assorties, vous auriez pu les sélectionner dans l'option ou nous contacter si vous aviez des questions.
Nous sommes heureux de vous aider

Jaap van Kooten

Groot assortiment voor scherpe prijzen, na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden van het verloop. Tevens ben ik dik tevreden over het artikel.

Beste Klant,
hartelijk dank voor de geweldige feedback.
Mooi om te lezen, dan u wel!