19360 beoordelingen

19360 Reviews

jupp

Top Service ,schneller Versand , gut Verpackt

Richard

Over het algemeen een positieve ervaring. Helaas was mijn opdracht blijven hangen in het proces, waardoor deze niet direct geleverd werd. Na telefonische contact werd de verzending alsnog gereed... Over het algemeen een positieve ervaring. Helaas was mijn opdracht blijven hangen in het proces, waardoor deze niet direct geleverd werd. Na telefonische contact werd de verzending alsnog gereed gemaakt.

ProShop BSS

Meestal goed, laatste keer slecht.

Reactie Ledstrip-specialist.nl:

Beste Klant,
Bankt voor uw feedback!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

Jens

Schneller als Prime :)

Niek Sportel

Prima, snelle keurige levering

Snel, niet duur, goede kwaliteit

A3

Prima en snel geleverd

Levi van Daalen

Ok

goedkoop en goed

Christian J

Trotz Transportschaden – das große 60x120 Panel hatte auf der kurzen Seite einen Knick und der Lack ist abgeblättert – konnte es nach etwas Kraftanstrengung beim Geradebiegen, problemlos montiert... Trotz Transportschaden – das große 60x120 Panel hatte auf der kurzen Seite einen Knick und der Lack ist abgeblättert – konnte es nach etwas Kraftanstrengung beim Geradebiegen, problemlos montiert werden. Der Lackschaden ist zum Glück nur Innen und ich habe mich entschieden auf eine Reklamation zu verzichten.
Die Installation war sehr einfach, die Panele sind sehr angenehm! Es gibt KEIN lästiges Surren – Preisleistung TOP, Liefergeschwindigkeit TOP. Ich werde alle weiteren Räume auch mit LEDs von Ihnen ausstatten.

M. Kerkhoff

LED scherm is bijzonder kwetsbaar. Na heel voorzichtig optillen door 2 personen is er toch een klein barstje door vingerafdruk opgetreden. Daardoor doet nu de hele tv van een paar maanden oud het... LED scherm is bijzonder kwetsbaar. Na heel voorzichtig optillen door 2 personen is er toch een klein barstje door vingerafdruk opgetreden. Daardoor doet nu de hele tv van een paar maanden oud het niet meer. De schade schijnt niet onder de garantie te vallen.

Reactie Ledstrip-specialist.nl:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.