Wijbenga

Snelle levering en mooie led-verlichting

Matig foto's komen niet overeen met producten

Reactie Ledstrip-specialist.nl:

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zouden we u graag willen helpen aan een passende oplossing.
Hierover kunt u ons een email sturen.

joop

Vriendelijk ontvangen maar moet nog een hoop ontwikkeld worden ga nog niet helemaal goed

Reactie Ledstrip-specialist.nl:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een... Beste, Bedankt voor uw bericht. Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten. U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een passende oplossing. Met vriendelijke groet,

Joris

Ledpaneelwinkel is een Nederlandse firma die erg vlot in België levert aan een scherpe prijs. Een deel van de panelen en opbouw frames zijn leverbaar in aluminium kleur en ook wit gelakt. De wit... Ledpaneelwinkel is een Nederlandse firma die erg vlot in België levert aan een scherpe prijs. Een deel van de panelen en opbouw frames zijn leverbaar in aluminium kleur en ook wit gelakt. De wit gelakte panelen zijn erg gevoelig voor krassen in de lak bij productie en transport en werden kostenloos en snel omgewisseld via bpost. Montage van het opbouwf was simpel, de 120 * 30 was net iets degelijker dan de 30 * 30. Bijgeleverde pluggen en schroeven zijn écht niet van goede kwaliteit. Bij de 30*30 zijn de schroeven te dik voor de pluggen, bij 120*30 waren de pluggen te stug voor een gat van 6mm. In beide gevallen kan je beter de pluggen vervangen. Een voorgedrukte mal voor de boorgaten had nog wel gemakkelijk geweest, bijvoorbeeld achteraan op de verpakking van de panelen.

ARO-elektro

Jeffrey P.

Helemaal tevreden!

Heb bestellen en afhalen van de producten was gemakkelijk en kon echt snel.

Snel en concurrerend qua prijs

Snelle afhandeling, goede prijsstelling

Wenn das mit der Zahlweise geklärt ist geht alles sehr schnell

De smet

Eerste maal artikel gekocht een tevreden klant