LED24

W.D

Goed!

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Ilse

Goed! Fijne site, overzichtelijk, kan meteen zien of het op voorraad is.

Danny

Bestelling was correct en snel , geen klagen over

Shoefactors BV

Snelle levering, goede kwaliteit zoals beloofd !

CTR Fahrzeugtechnik GmbH

Schnelle Lieferung

anoniem

Led paneel + frame besteld. Product voldoet aan verwachtingen. Mooi egaal licht voor thuiswerkplek. Bijgeleverde stroomkabel had iets langer mogen zijn.
Minder te spreken over de service....
Minder te spreken over de service. Volgens de website: materialen voorradig & voor 23:59u besteld volgende werkdag in huis.
Na 2 werkdagen stond de order nog steeds op status "nieuw". Contact opgenomen met de klantenservice en toen is de order alsnog doorgezet en de volgende werkdag geleverd.
Echter, als je niet aan je eigen leveringsvoorwaarden kan voldoen, laat het dan vooraf weten. Nu lijkt het vooral een lokkertje te zijn om klanten te laten bestellen/betalen en lijkt het leveren minder prio te hebben.

Beste Patrick,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Helaas hebben wij een vertraging van 1-2 werkdagen gehad waardoor bestellingen niet zoals normaal op de zelfde dag verzonden zijn. Inmiddels is het opgelost!
Mocht u verder nog vragen hebben, dan nee gerust contact met onze Sales & Support afdeling op!

Martijn L

Heb lang moeten wachten op mijn bestelde artikelen, een mailtje dat ik langer had moeten wachten had ik zeer op prijs gesteld.

Beste Martijn,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Mochten artikelen niet op tijd geleverd kunnen worden, wordt een automatisch bericht aan de klanten verstuurd.
Door een ongemak is uw...
Beste Martijn,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Door een ongemak is uw order helaas niet op tijd verzonden, waarvoor onze excuses!
Inmiddels is uw order opnieuw verzonden en afgeleverd.

Paul

Geen levering de volgende dag. Op de pagina met recenties lees ik bij een andere recentie pas feedback van het bedrijf dat ze momenteel 2 dagen levertijd rekenen. Laat dan op zijn minst in de... Geen levering de volgende dag. Op de pagina met recenties lees ik bij een andere recentie pas feedback van het bedrijf dat ze momenteel 2 dagen levertijd rekenen. Laat dan op zijn minst in de bevestigingsmail even weten dat het momenteel langer duurt, of beter nog: maak geen reclame voor iets dat je niet waar kunt maken. Niet netjes.

Beste Paul,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor het ongemak, het is al doorgegeven zodat het vermeld kan worden, dank u wel.

Bart Denolf

Wij wachten helaas al meer dan een week op onze levering. Dus, neen, wij zijn niet erg tevreden over uw diensten...

Zgz snelle levering en goede communicatie

Beste Bart,
Uw bestelling kon niet worden afgeleverd en is daarom naar ons teruggestuurd,
onze excuses daarvoor!
Ons magazijn heeft het opnieuw naar...
Beste Bart,
Uw bestelling kon niet worden afgeleverd en is daarom naar ons teruggestuurd,
onze excuses daarvoor!
Ons magazijn heeft het opnieuw naar u verzonden en het pakket is nu bij u afgeleverd.