ignace vindevogel

Super

snel en goed

Eric Brouwers

Makkelijke site en vlotte afhandeling

Snelle en correcte levering

Erik

Aanschaf led TL lamp met armatuur

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie en snelle levering

Peter Dekker

Toegankelijke site, veel keuze, ordelijk bestelproces

Beschrijf hier uw ervaring

levering naar verwachting, goed geregeld

Kees Kouwenberg

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was op zoek naar 5mm breed wit daglichtstrips, moeilijk te vinden. Gevonden bij de Ledstrip winkel. Besteld, en snel bezorgd. (In de middag van 31 december, had ik nooit verwacht). Ik ga zeker... Ik was op zoek naar 5mm breed wit daglichtstrips, moeilijk te vinden. Gevonden bij de Ledstrip winkel. Besteld, en snel bezorgd. (In de middag van 31 december, had ik nooit verwacht). Ik ga zeker vaker bestellen.

Patricia Pulles

Renee Wijnhoven

Goeie service

Goeie service

Marcel

Chinees spul voor een hoop geld

Beschrijf hier uw ervaring

Led strips met sensoren gekocht voor de trap met sensoren.
Led strips met sensoren gekocht voor de trap met sensoren.
De sensoren zijn zo lomp en goedkoop dat ze onmogelijk netjes weg te werken zijn. Om maar te zwijgen over de lompe stekkers die eraan zitten. Het lijkt wel of het rechtstreeks uit China komt.
Zit ook geen gebruiksaanwijzing bij, behalve bij de sensoren in uiteraard het Chinees.. En Engels, verder geen uitleg over het aansluiten.

Je zou toch van een Nederlands(?) bedrijf verwachten dat ze een net en slank design hebben (stond ook geen foto van op de site) dat je netjes en onopvallend weg kunt werken in de trap. Kortom naar alle waarschijnlijkheid chinese troep voor een dikke prijs.

Gertjan Van den Berg

keurig verpakt, compleet, snel
Maar als je een 9 geeft als beoordeling krijg je een mail dat ze dat toch niet genoeg vinden. Komt nogal ondankbaar over!
Reden voor mij om de originele 9...
keurig verpakt, compleet, snel
Reden voor mij om de originele 9 aan te passen.