Erik Baars

Led lampjes besteld. Direct via IDEAL betaald. Gelijk een orderbevestiging ontvangen.

Echter na 10 dagen nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en geen verzendbevestiging. Dus...

Goede klantenservice.

Willem van der steeg

Communiceren prima

Kijken gelijk naar oplossingen

Duidelijke site met voldoende info. Bestellen is eenvoudig. Directe verzending met aanduiding van ontvangstdag/tijd.

Helder en snel.

Rik

Levering volgens afspraak en overeenkomstig het geen besteld was.
Prima service, ook na retour zending van foutief besteld onderdeel.

Goede service

De twee led halogeen vervangers zijn snel geleverd. Product als beschreven, hoewel het licht witter is dan verwacht.

Mooie actieprijs. Duidelijke uitgebreide informatie.

Begin mei 2 hanglampen besteld met op de site een vermelding van een levertijd van ik meen 3 werkdagen. Op de betaalpagina werd dit plots 2 weken levertijd, nog altijd prima dachten wij! Vervolgens...

Geduld wordt beloont.

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wij begrijpen dat de situatie erg teleurstellend is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw pakket te laat wordt geleverd en hiervoor willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden.

Zou u ons kunnen voorzien van uw ordernummer, zodat wij de situatie beter kunnen bekijken en hiervan kunnen leren en waar nodig aanpassingen kunnen doen?

In afwachting van uw reactie.

LEDshop Groenovatie

Klussenservice-Wierenga (Hoogezand)

Prima online bedrijf,
Mijn eerste bestelling geplaatst.
Prima levering.

Producten waren goed en degelijk verpakt, om beschadigingen te voorkomen.
Als zakelijke klant, heb ik inmiddels vernomen dat mijn klant zeer tevreden was over het product.
Dan ben ik ook als zakelijke klant voor mijn klanten zeer tevreden.

Elena Schoutenburg

Wat een prima service, meedenken en zelfs de lamp voor ons uitgetest !!! Elena, hartelijk dank.

Dikke prima

Diederik

Wat afgesproken wordt, komt men ook na. Eigenlijk precies zoals het moet gaan. Ook cliënten die minder goed met de computer om kunnen gaan worden keurig telefonisch geholpen.

tevreden

Erna Kloof

Top service geen klachten!

goede bereikbaarheid bij vragen.