Izzy

Alles is op een correcte manier verlopen. Pakketje heb zeer snel ontvangen

Even wat later antwoord gekregen door problemen met het mailverkeer blijkbaar. Maar van zodra reactie ontvangen meteen verstuurd.

Paul

Ledscherp geeft een hele goede service. Ze deden niet moeilijk toen ik een lamp retour stuurde. Gewoon netjes een ander opgestuurd gekregen. Snelle communicatie en vlotte antwoorden op vragen. Echt... Ledscherp geeft een hele goede service. Ze deden niet moeilijk toen ik een lamp retour stuurde. Gewoon netjes een ander opgestuurd gekregen. Snelle communicatie en vlotte antwoorden op vragen. Echt een voorbeeld van een goede webshop.

Ervaring is goed. Toen bleek dat artikel niet meer te leveren was, werd voor een vervanger gezorgd. Minpuntje is dat niet te leveren artikels wel te koop aangeboden worden in de webshop.

Prima firma! Snelle afhandeling en bezorging en heel vriendelijk telefonisch contact.

SdZ

Bestelling liep wat moeizaam. Bevestigingen van betaling kwamen in SPAM box en door ‘server storing’ kwamen mijn mailtjes bij de klantenservice niet goed aan. Na een belletje alles prima opgepakt.... Bestelling liep wat moeizaam. Bevestigingen van betaling kwamen in SPAM box en door ‘server storing’ kwamen mijn mailtjes bij de klantenservice niet goed aan. Na een belletje alles prima opgepakt. Duidelijke info en lampje op tijd in huis. Vroeger was klantcontact beter via Zendesk. Toen stonden er ook meer klant reviews op de site. Het lijkt erop dat er minder wordt geïnvesteerd in deze website...