Reviews

9.3 / 10
3210 beoordelingen
Schrijf beoordeling

3210 Reviews

Luc Maes

10/10

Snelle behandeling van mijn bestelling en snelle levering


M. van Hattem

4/10

Ik ben helaas teleurgesteld. Ik bestel iets van de website, iets specifieks, maar krijg iets anders geleverd. Om precies te zijn, ik bestelde de Fenix PD35 Tac in de gelimiteerde camo editie (de... Ik ben helaas teleurgesteld. Ik bestel iets van de website, iets specifieks, maar krijg iets anders geleverd. Om precies te zijn, ik bestelde de Fenix PD35 Tac in de gelimiteerde camo editie (de V1.0), een zaklamp die ik al een tijdje wilde hebben, maar bijna nergens meer te krijgen was. Het ging mij om de kleuren en om de TAC-editie. Ik krijg echter de Fenix PD35 v2.0 in digital camo geleverd. In essentie een betere versie van de PD35, maar die heb ik niet besteld. Nogmaals, ik wilde de TAC-editie in het oude camouflagepatroon.

Ik begrijp dat die dus waarschijnlijk uitverkocht was en dat ze mij maar een nieuwere soortgelijke versie stuurde. Ik heb het er daarom ook maar bij gelaten, maar ik vindt het niet fijn dat webwinkels maar aannames maken. Ik ben vaak op zoek naar specifieke producten of versies daarvan. De webwinkel zou mij een mailtje hebben moeten sturen dat het artikel dat ik gekozen had niet meer beschikbaar was en kan dan eventueel een alternatief voorstellen.

Ook nu staat de niet geleverde versie nog op de website: https://www.ledscherp.nl/fenix-pd35-tac-camo

Heel jammer, dat men niet nauwkeuriger is. Als mij zoiets overkomt is het ook onwaarschijnlijk dat ik nog iets zal bestellen, dus de webwinkel doet zichzelf ook geen plezier met deze service.

Reactie Ledscherp.nl:

Goedemiddag Michel, bedankt voor je feedback. WE hebben geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen maar dit is helaas niet gelukt. WIj gaan voor je uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en... Goedemiddag Michel, bedankt voor je feedback. WE hebben geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen maar dit is helaas niet gelukt. WIj gaan voor je uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en zullen je hier ook over informeren. Excuses voor het ongemak en je hoort van ons. Team Ledscherp.nl


cz

8/10

Gebeld had nog vragen super geholpen echt een aanrader


Frans

10/10

Snelle levering en goede uitleg van het product.


J. Pikaart

10/10

De laatste jaren verschillende malen bij Ledscherp een bestelling geplaatst. Altijd snel en correct de bestelde artikelen geleverd. Ik heb geen nadelige aanmerkingen op dit bedrijf en hun service.... De laatste jaren verschillende malen bij Ledscherp een bestelling geplaatst. Altijd snel en correct de bestelde artikelen geleverd. Ik heb geen nadelige aanmerkingen op dit bedrijf en hun service. Ik kan het zeker aanbevelen hier een bestelling te plaatsen.


Petronix

10/10

Nette service, prima prijs/kwaliteit verhouding. Volgende keer weer :-)


Anoniem

2/10

Levering niet binnnen voorgestelde termijn

Reactie Ledscherp.nl:

Goedemiddag, je hebt jouw bestelling op vrijdag 3 januari geplaatst en deze hebben wij ook op vrijdag 3 januari naar je verstuurd. De postbezorging heeft dit op 7 januari bij je bezorgd. Onze shjop... Goedemiddag, je hebt jouw bestelling op vrijdag 3 januari geplaatst en deze hebben wij ook op vrijdag 3 januari naar je verstuurd. De postbezorging heeft dit op 7 januari bij je bezorgd. Onze shjop geeft aan voor 20.00u besteld, dezelfde dag verzonden. Dat is door ons ook gebeurd. Dat je bestelling op 7 januari bezorgd is, is vervelend maar ligt helaas niet bij ons maar bij PostNL. Met vriendelijke groet, Team Ledscherp.