PatW

Heb al enkele lampen gekocht bij Ledscherp en ben altijd heel tevreden geweest over zowel aanbod, service en snelheid van verzending.

Product kwam niet zelf contact opgenomen. Netjes geholpen. Met Bevesteging per mail. Product kwam op tijd. En bevalt goed. Goede uitleg over het product. Waardoor keuze voor aanschaf

E. Oude Nijhuis

Ledscherp is een goede webshop waar je goed kan winkelen met hele goede kwaliteits produkten.

S.Zivic - REASeuro b.v.

I.p.v. 2 dagen wordt bestelling pas na 2 weken afgeleverd ondanks dat op de website product "Op voorraad" stond. Nog minder netjes is dat niemand heeft gebeld om dit door te geven. Pas na een week... I.p.v. 2 dagen wordt bestelling pas na 2 weken afgeleverd ondanks dat op de website product "Op voorraad" stond. Nog minder netjes is dat niemand heeft gebeld om dit door te geven. Pas na een week was ik op de hoogte gesteld toen ik zelf de help desk heb benaderd.

Reactie Ledscherp.nl:

Beste Zivic, op de shop stond vermeld "op voorraad- 1-3 werkdagen levertijd" dit houdt in dat de leverancier het op voorraad heeft. Echter bleek dit een fout in hun systeem te zijn en hebben zij het... Beste Zivic, op de shop stond vermeld "op voorraad- 1-3 werkdagen levertijd" dit houdt in dat de leverancier het op voorraad heeft. Echter bleek dit een fout in hun systeem te zijn en hebben zij het besteld bij Fenix. Helaas is er enige vertraging bij hen opgetreden, waardoor de bestelling later bij ons is aangekomen dan afgesproken. Je hebt gelijk dat wij je hadden moeten informeren, maar zijn helaas ook niet goed voorzien van informatie. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Dit is zeker niet de gebruikelijke werkwijze van ons. Met vriendelijke groet, Team LEdscherp.nl