Levering niet binnnen voorgestelde termijn

Reactie Ledscherp.nl:

Goedemiddag, je hebt jouw bestelling op vrijdag 3 januari geplaatst en deze hebben wij ook op vrijdag 3 januari naar je verstuurd. De postbezorging heeft dit op 7 januari bij je bezorgd. Onze shjop... Goedemiddag, je hebt jouw bestelling op vrijdag 3 januari geplaatst en deze hebben wij ook op vrijdag 3 januari naar je verstuurd. De postbezorging heeft dit op 7 januari bij je bezorgd. Onze shjop geeft aan voor 20.00u besteld, dezelfde dag verzonden. Dat is door ons ook gebeurd. Dat je bestelling op 7 januari bezorgd is, is vervelend maar ligt helaas niet bij ons maar bij PostNL. Met vriendelijke groet, Team Ledscherp.

Nette en snelle service.

Ledscherp verkocht een lamp van Fenix die de andere webwinkels inmiddels niet meer in het assortiment voeren, dus was ik erg blij met Ledscherp.nl

T. Denis

Nadat ik een zeer mooie en goede Nitecore tactische zaklamp, met een geweldige lichtsterkte had besteld, was er een mis verstand tussen mij en de winkel over de manier van toepassen van de batterij.... Nadat ik een zeer mooie en goede Nitecore tactische zaklamp, met een geweldige lichtsterkte had besteld, was er een mis verstand tussen mij en de winkel over de manier van toepassen van de batterij. Dit is direct en zeer klantvriendelijk opgelost.
Ik mocht zelfs twee presentjes ontvangen wat het nog klantvriendelijker maakte.
Buiten dit een zeer goede winkel met goede service en klantvriendelijkheid.
Snelle en correcte levering in een nette en goede verpakking. Goede informatie over het product.
Ledscherp wil ik zeker aanbevelen en zal hier vaker gaan bestellen.

Deskundig, houd je goed op de hoogte van de bestelling, prima spullen.

Mv

Super geregeld allemaal ,zeer tevreden over het product en de afhandeling 👍👍👍

R. G.

Zeer goed en snel advies over product dat ik bestelde. Zaklamp houder werkt en zit perfect.