Albert

Top winkel, koop hier nu een jaar of 7 altijd goede servic en goed advies.

Marcus Kingma

In de afgelopen paar jaar diversen zaklampen bij Ledscherp gekocht. Ik ken geen ander bedrijf met zo een uitgebreid assortiment en fijne manier van zoeken op de website. Levering en service voldoen... In de afgelopen paar jaar diversen zaklampen bij Ledscherp gekocht. Ik ken geen ander bedrijf met zo een uitgebreid assortiment en fijne manier van zoeken op de website. Levering en service voldoen volledig aan de eisen die daar tegenwoordig aan gesteld worden. Snel en correct.

Greg

Voldoende assortiment. De levering is snel en voor het belangrijkste is dat het pakket opgehaald kan worden bij een ophaalpunt in de buurt waar ik woon. Voor de rest gewoon een betrouwbare webwinkel.

A. Vat

Zoals altijd ook bij deze aankoop buitengewone service, kundig en behulpzaam personeel en uitmuntend advies! Zeer aan te bevelen!!

Patrick V

Super service.
's avonds besteld, pakketje binnen de 2 werkdagen ontvangen...
Aanrader...

De oplaadkabel van mijn LedLenser P7R was kwijt, Ledscherp was de enige site die voor een normaal bedrag een officiële laadkabel aanbood. Bestelling laad in de avond geplaatst en alles verder netjes... De oplaadkabel van mijn LedLenser P7R was kwijt, Ledscherp was de enige site die voor een normaal bedrag een officiële laadkabel aanbood. Bestelling laad in de avond geplaatst en alles verder netjes afgehandeld.

Goed. Er was wat verwarring over de bestelling en dat is heel soepel en goed opgelost.

FT

Super gedetailleerde en uitgebreide beschrijving van de producten met scherpe prijzen en snelle levering